-->

2014. január 12., vasárnap

Mindent tudok rólad, bébi ~2/14

Harry lakása semmit nem változott az elmúlt néhány hétben. Miért is változott volna? Itt se volt azóta. Furcsa, hogy itt feküdtünk le először. Itt kezdődött köztünk minden. Vagyis a clubban, de lényegese dolgok ebben a lakásban történtek.
Megéreztem, ahogy Harry mögém lépett, kezét derekamra tette és a nyakamat kezdte csókolgatni. Soha nem fogom megszokni érintéseit.
- Baj van? - duruzsolta  a fülembe.
- Dehogy. Csak furcsa, hogy minden itt kezdődött köztünk. - éreztem, ahogy elmosolyodik, és a fülem mögé nyomott egy puszit. Szembe fordultam vele és megcsókoltam. Egyből visszacsókolt. Karom nyaka köré kulcsoltam, míg neki az egyik keze a fenekemre csúszott. Csókja egyre szenvedélyesebb lett, amit nem is bántam, mivel már kellett nekem. És mivel a kocsiban nem tudtunk semmit se csinálni normálisan, így attól is jobban be vagyunk gerjedve. Főleg Harry. Csípőjét enyémnek nyomva szakad el ajkaimtól.
- Érzed, hogy mit teszel velem? - kérdezte mély, reszelős hangján, mire én csak elmosolyodtam.
- Nem volt elég, amit kocsiban kaptál?
- Nagyon nem. Nem a szádban akarok elmenni, hanem benned. Ott lent.
- Hát arra várnia kell Mr. Styles. Mivel én most filmet szeretnék nézni, majd vacsizni, aztán divatbemutatót akarok magának tartani. Utána lehet szó a szexről. - incselkedtem vele, miközben szánk súrolta egymást.
- Vacsorát rendelnünk kell. De a többi megoldható. És mégis milyen bemutatót akar tartani nekem Miss Payne?
- Ne legyen ennyire kíváncsi Mr. Styles. Inkább válasszon filmet, ameddig átöltözöm. - léptem el tőle, és a táskám felé vettem az irányt. Kivettem belőle egy rövid shortot, meg egy topot, és elvonultam a fürdőbe átöltözni.
- Ugye tisztában vagy azzal, hogy már meztelenül is láttalak, szóval előttem is nyugodtan átöltözhettél volna? - hallottam meg Harry hangját, miközben öltözködtem.
- Igen, csak akkor letámadtál volna, és semmi se lett volna a filmnézésből. - szóltam vissza neki.
- És ez akkor probléma lenne? - nyílt ki a fürdőszoba ajtaja, és bejött rajta Harry, pont miközben az ingemet vettem le.
- Igen, mert nem akarom, hogy bármikor együtt vagyunk, csak szexeljünk és mást ne is csináljunk. Alig ismerjük egymást.
- Cicám, végig a 16 éved alatt velem laktál. Szerintem én ismerlek a legjobban az egész házban. És nagyon remélem, hogy te is ismersz.
- Jó, ez igaz valamilyen szinten. - vettem fel a topomat.
- Nem csak valamilyen szinten. Mindent tudok rólad, bébi. - csókolt bele a nyakamba.
- Igen? Mire vagyok allergiás?
- A régi hajlakkomra, de amúgy meg a mogyorófélékre. - adta a választ automatikusan.
- A régi hajlakkodra? - néztem rá furcsán.
- Mikor 5 éves voltál, vettem egy új fajta hajlakkot, amit elég sokáig és nagy mennyiségben használtam. És amikor befújtam vele a hajamat, mindig rosszul lettél. Vagy több napig lázad volt, vagy köhögőrohamod, vagy hapci rohamod. Ezért Danielle megtiltotta, hogy többet olyan hajlakkot vegyen. - nevetett.
- Aha. Oké. Vicces, hogy ilyen sok mindenre emlékszel, én meg nem.
- Előfordul.
- Oké. Mi a kedvenc színem?
- Beugratós kérdés. Mindenki azon a véleményen van, hogy a rózsaszín, de szó nincs erről, mert a barna.
- Igaz. - csókoltam meg. - Most már minden jó válasznál kapsz egy csókot. - kacsintottam rá.
- Akkor sokat fogok kapni. - mosolyodott el.
- Majd meglátjuk. Kedvenc étel?
- Nincs konkrét. Mindent imádsz, ami olasz.
- Ügyes. - csókoltam meg. - Kedvenc elfoglaltság?
- Szex velem. - nevetett.
- Most, hogy így belegondolok, igazad van. - nevettem el magam én is, és csókot nyomtam a szájára. - Gyerekkori álmom?
- Hogy olyan tehetséges táncos legyél, mint Danielle, csak tudod, hogy nem fog összejönni, mert túl lusta vagy.
- És ezt is tudja. - csókoltam meg. - Első szerelmem neve?
- Harry *sexgod* Styles. - mondta beleéléssel.
- Nem rossz, nem rossz. - a csók most is kijárt neki. - Kedvenc város?
- Párizs. Cica, tényleg mindent tudok. Nem tudom, hogy mire jó ez.
- Az egomnak jót tesz, hogy a pasim mindent tud rólam. - mosolyogtam rá gonoszul.
- Nekem meg már az tenne jót, ha az ágyban lennék meztelenül. - kezdte el ismét a nyakamat csókolgatni.
- Nem-nem. Filmezünk! - mondtam, majd kimentem a fürdőből és a nappaliban lévő kanapéra heveredtem. Harry picit feszülten jött ki, de bekapcsolta a DVD lejátszót, majd letelepedett mellém. Szorosan hozzábújtam, miközben Ő a hátamat simogatta, és egyből más lett a hangulatunk.  Az örök klasszikust, a Szerelmünk lapjait néztük meg. Nem értem, hogy nem tudja megunni ezt a filmet. Jó, én is nagyon szeretem, de Harry mániákusan.

2 megjegyzés:

  1. Úristen,úristen!!!!!Imádom.Dzseni,született tehetség vagy!!!Siess a kövivel.Imádom ♥

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezt a blogot!!!!! Épp ezért, vár rád egy díj nálam! :) hope-fanfic1d.blogspot.hu

    VálaszTörlés