-->

2013. június 17., hétfő

Harry és Caroline, de még Josh is... hosszú nap lesz ez a mai... ~1/19

Sziasztok.!
Na itt is van az új rész.:) Remélem tetszeni fog.:) Pipáljatok és kommenteljetek pleaseeee.♥
Csók.♥

Elképzelhető az, hogy valaki a boldogság miatt nem tud aludni? Elmondom a választ. Igenis, elképzelhető, mivel nekem a valóság szebb, mint az álmaim. Szorosan Liamhez bújva töltöttem az éjszakát. Egy percre sem voltam képes eltávolodni tőle.
- Miért nem alszol? – szólalt meg hirtelen Liam. Kb. 4 óra lehetett.
- Nem tudok aludni. Vagy inkább kedvem nincs.
- Holnap van edzésed?
- Nincs. Egésznap itthon vagyok. Úgy terveztem, hogy megnézek néhány filmet egy doboz csoki fagyi társaságában.
- Nyálasan romantikus filmeket akartál nézni, igaz?
- Inkább sírosan, nyálasan romantikus filmeket.
- Sokat sírtál?
- Emiatt ne emészd magadat. Ez már a múlt.
- Tudod milyen szar volt hallgatni Eleanortól, Perrietől és Carolinetól, hogy mindig csak rosszkedvben látnak, vagy sírva, vagy teljesen összeomolva?
- Te érdeklődtél rólam? – fordítottam a fejemet felé meglepetten.
- Ez annyira meglepő? – nevetett fel. – Ahogy tudom, te is érdeklődtél rólam. – mosolygott még mindig.
- Ezt honnan veszed? – komolyan, ha Louistól, akkor halott az-az ember…
- Az most legyen az én titkom.
- Tudod, hogy utálom a titkokat.
- Nagyon jól tudom, de ezt az információt akkor is megtartom magamnak. És igen, érdeklődtem rólad, majdnem mindennap.
- Miért nem jöttél inkább át?
- Átjöttem. De akkor a legjobb barátommal találtam magamat szemben, aki nem mellékesen félmeztelen volt.
- Jó, mert Ő itt volt velem végig! De ebbe ne menjünk bele. Nem nézünk meg valami filmet? Aludni képtelen lennék.
- Csak, ha horrort nézünk.
- Muszáj?
- Igen. – vékaszolt, majd egy puszit nyomott a homlokomra és kiszállt az ágyból. Lehajolt a DVD-s polchoz, amíg én gyönyörködtem benne. Igen, nagyon nyálas, de jól esett. Mindenét szeretem. Az izmos hátát, kerek fenekét, a lábait, a hasát, a nyakát, az arcát. Egyszerűen minden porcikáját.
- Paranormal Activity 3 jó lesz? – fordult meg, kezében az említett DVD-vel.
- Még mindig a horror ellen vagyok.
- Majd megvédelek a rémisztő bácsiktól. – mondta nevetve, majd betette a filmet és visszabújt mellém.
- Az is jó lesz. – bújtam hozzá, majd kezével átölelte a derekamat, ezzel is közelebb húzott magához. Én a kezemet a mellkasa körül kulcsoltam át, és így kezdtük el nézni a filmet. Már az 5. percnél unni kezdtem. Utálom a horror filmeket. Így, ha már én unom, akkor szórakozok egy kicsit. Mivel még mindig ugyanúgy vagyunk Liammel az ágyban, így elkezdtem csókolgatni és simogatni a mellkasát. Liam hangosan felsóhajtott.
- Miért csinálod ezt? – emelte fel a fejemet.
- Nem tudom, mire gondolsz. – mosolyogtam rá, mintha tényleg semmit sem csináltam volna. Már majdnem megcsókolt, mikor egy sikolyt hallottunk a TV-ből és hirtelen szétrebbentünk. – Kapcsold ki azt a szart, és majd elleszünk inkább valahogy.
- Ötleteim vannak, az biztos. – mosolyogva állt fel az ágyról, majd kikapcsolta a berendezést. Visszafeküdt mellém az ágyba, majd egymást kezdtük kényeztetni. Semmi szex, csak kényeztetés. És néha igenis jó ez. Csak mi ketten vagyunk, senki más.
********
- Ébresztő, szépségem! Hasadra süt a nap! – hallottam meg Liam rekedtes hangját, amitől kirázott a hideg. Jó értelemben.
- Nem akarok. Még 5 percet. – motyogtam a párnámba.
- Ki fog hűlni a reggeli, szóval kelj fel!
- Csináltál reggelit? – néztem fel rá.
- Igen csináltam. Fel is hoztam. – mutatott a tálcára, ami az ágy szélén volt. Mosolyogva ültem fel, majd beletette az ölembe a jól megpakolt tálcát. Egy csókot nyomtam a szájára, és elkezdtem enni a reggelimet.
- Te nem eszel?
- Már ettem.
- Korán keltél.
- Volt okom rá. – még mindig zavarba tud hozni, amit mindig kihasznál. Bekapcsolta a TV-t, míg én reggeliztem. Hamar elpusztítottam, a tojásrántottat, a 2db meleg szendvicset, megittam a kávémat, majd letettem a földre a tálcát, és ismét odabújtam Liamhez.
- Egésznap így fogunk lenni? – kéredzetem mosolyogva, és bíztam benne, hogy azt mondja, hogy igen.
- Nem. Vasárnap reggel megyünk New Yorkba. Ma elmész Eleanorral bevásárolni, megveszel mindent, ami kell és ennyi.
- De most csütörtök van. 3 nap és megyünk.
- Tudom. Furcsa lesz megint, igaz? – nevetett fel, miközben belepuszilt a hajamba. Találtunk egy jó filmet a TV-ben, azt végig néztük, majd kikeltünk az ágyból, és készülni kezdtünk.
*******
Eleanor 3 óra körül jött át, és elmentünk a közeli plázához. Persze nem bírta ki, hogy ne kérdezzen Liamről…
- Akkor most minden oké köztetek?
- Igen.
- És jössz New Yorkba?
- Igen.
- És lefeküdtetek?
- ELEANOR! – néztem rá kikerekedett szemekkel. Nem tesz jót neki, hogy ennyi időt van Louisval.
- De, naaaaaaaa! – nyavalygott, mint egy 5 éves.
- Igen. Boldog vagy? – mondtam ki, miközben eléggé elvörösödtem.
- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! – visított fel. Szerintem jobban örült, mint mi Liammel. Jó, ez azért túlzás. Nálunk jobban ennek nem örülhet.
- Nyugi, El! Majd New Yorkban megünnepeljük. – nevettem fel én is.
- Oké. Hallottad, hogy Harry most kivel van együtt?
- Én arról tudok, hogy Caroline-nal összejárogat.
- Igen, az még mindig tart, de Taylor Swifttel jött össze.
- Mi van? De, hogy? És miért? És Caroline?
- Caroline nem beszél vele. És néhányszor találkozgattak, így összejöttek.
- Mióta?
- Állítólag már 2 hónapja.
- Szerintem maximum januárig bírják.
- Louisval mi is annyit mondtunk. – igen, nálunk szokás, hogy fogadunk Harry kapcsolataira. Lehet, hogy bunkóság, de mi jól szórakozunk. Amint beparkoltunk a pláza mellé, egyből elkezdtük a többnél több bolt felavatását. Eleanorral lehet a legjobban vásárolni. És most, hogy kezd ismét minden jó lenni az életemben, ennél boldogabb már nem is lehetnék. Lehet, sőt biztos, hogy beszélnem kell Josh-sal. Szerintem ma vásárlás után el is intézem. Nem szólok Eleanornak, mert akkor biztos, hogy Liam fülébe jutna, és nem akarok még egy balhét.
*******
- Nekem be kell, hogy menjek az XF stúdióba. Hazavigyelek? – kérdeztem Eleanortól, mikor több tucat táskával kijöttünk a plázából.
- Nem kell. Louisval itt találkozok. Nem sokára itt lesz.
- Oké, de nekem rohannom kell. Ugye nem baj?
- Dehogyis. Menj nyugodtan.
- Köszönöm. Louis puszilom. - mondtam, majd két puszit adtam Elnek, elmentem a kocsimhoz és mentem is a stúdióhoz. Ahhoz képest elég hamar odaértem, és rohantam is be. A kávézóban éppen Caroline és Olly beszélgettek.
- Sziasztok! – köszöntem, majd megöleltem őket. – Car, veled minden rendben?
- Mondhatjuk úgy is. És veled?
- Velem minden oké, majd egyszer beülünk valahová és megbeszélünk mindent.
- Rendben. Ma?
- Nekem tökéletes. Csak el kell még valamit intéznem. Öm… nem tudjátok, hogy hol van Josh?
- Öltözőjében. – mosolygott rám Olly.
- Köszönöm. Car, akkor találkozzunk itt. Sietek! – és már mentem is az öltözőkhöz. Megálltam annál az ajtónál, ahol a „UNION J” papír volt. Óvatosan bekopogtam, és vártam. Nem is kellett sokat, mivel George egyből kinyitott az ajtót. Ahogy meglátott hatalmas mosoly jelent meg az arcán, és megölelt.
- Mi van veled? – kérdezte, miközben még mindig ölelt.
- Velem minden oké. De Josh itt van?
- Igen. Bent van egyedül. Nekem amúgy is dolgom van. – mondtam, majd el is ment. Mondjam azt, hogy izgultam? Csak egy kicsit. Óvatosan benyitottam, ahol Josh éppen a haját zselézte. Ahogy a tükörben meglátott felém fordult.
- Szia! – köszöntem neki, szinte suttogva.
- Hali! Ha közölni akarod vele, hogy megint Liammel vagy, de nem akarod, hogy köztünk bármi feszültség is legyen, a miatt a csók miatt akkor megnyugtatlak. Nem semmi baj. – mondta elég nagy éllel a hangjában.
- De haragszol rám…

- Nem haragszok. Én élveztem azt a csókot, de már akkor tudtam, hogy Liamet szereted, és köztünk nem lehet semmi sem. Megértettem. De most mennem kell. Szia. – mondta, és ott hagyott egyedül a könnyeimmel.

6 megjegyzés:

  1. Wáá de jó most kezdtem el olvasni de nagyon megtetszett! :) Hamar újat! ;)

    VálaszTörlés
  2. Ide hallgass Dzseni! Hamar írjad meg a folytatást, mert elmegyek és megeszek egy kiló almát, amit anyukád fog megvenni nekem! >.< :"D

    VálaszTörlés