-->

2013. június 23., vasárnap

Funky Buddha ~1/21

Sziasztok.:)
Na itt is az új rész.:D Ismételten elég rövid lett, de a következő, az már az ÉVADZÁRÓ lesz.! :DDDD Remélem várjátok.:D Lécci komizzatok és pipáljatok, mert egyre kevesebbet kapok, és nem tudom, hogy mi a véleményetek...:(((((
Love.♥

Harryvel egyből taxiba pattantunk. Direkt az étteremnél hagytuk a kocsimat, mert tisztában voltam azzal, hogy én is inni fogok, és úgy meg nem akarok vezetni. London egyik legnépszerűbb clubjába mentünk, a Funky Buddha-ba. Ezt a helyet még Andy mutatta nekem, mikor még Liam szülinapját szerveztük. Nekem kifejezetten tetszik ez a szórakozó hely, mert nagyon hangulatos.
Ahogy a taxist kifizettük, a biztonsági őrök már törzsvendégekként köszöntek.
- Danielle! Harry! Jó látni titeket. Andy, Mazz is bent vannak már. – mosolygott ránk kedvesen Scott.
- Andy is itt van? – néztem rá meglepően.
- Igen. Nem rég jöttek. Mazz szülinapját ünneplik.
- Liam hogy-hogy nincs itt?
- Andy azt mondta, hogy lehet, később benéz, de még Ő sem biztos benne.
- Oké. De mi bementünk.
- Jól van. Jó szórakozást!
- Köszi! – ahogy beléptünk Harryvel, egyből a bárpulthoz indultunk. Kikértünk 2 whiskyt, majd mély beszélgetésbe kezdtünk.
- Harry, nem akarlak még én is ezzel fárasztani, de ugye te sem hitted, hogy Caroline olyan simán hagyni fogja ezt az egészet úgy, hogy Taylorral együtt van?
- Fogalmam nincs, hogy mit gondoltam. De az a para, hogy Carolinet sokkal közelebb érzem magamhoz, mint Taylort. Én Carrel szeretnék lenni. És most minden elrontottam…
- Akkor miért nem mentél utána?
- Mert Taylort már elhívtam New Yorkba.
- MIT CSINÁLTÁL?
- Elhívtam New Yorkba. Tudom, hogy hülye vagyok, de mentségemre szóljon, hogy részeg voltam, de Taylor nem, és nagyon emlékezett rá, míg én nem.
- Ahogy hazajöttünk New Yorkból, keresd meg! Harry, szereted Carolinet. Nagyon látszik rajtad. Nem értem, hogy miért nem akarod magadnak, meg neki bevallani.
- Lehet, hogy jobb lenne neki, ha nem tudná. Nem én vagyok neki a megfelelő fiú. Nézz rá. 33 éves. Érett nő.  Szerintem nem egy 18 éves gyerekkel szeretne lenni. Jobban járna, ha összejönne Ollyval, vagy nem tudom… ez a 15 év nagyon sok…
- Figyelj, nem fogok kiselőadást tartani. De én is 5 évvel idősebb vagyok Liamnél. A legelején nagyon félt, hogy nem lesz elég jó nekem a korkülönbség miatt, de szó nincs arról. Azért vagyok vele, mert úgy szeretem, ahogy van. És nem érdekel a korkülönbség. Tudod, van az az idézet, hogy a szerelemben a magasság, a tömeg és a kor nem számít. Előtted is legyen ez. Szereted, igaz?
- Igen. De már egy ideje. Csak tényleg nem merem senkinek sem bevallani. Még magamnak sem.
- Sziaaaaasztoooook! – ölelt át „valaki” hátulról. Szembe fordultam vele, és láttam, hogy az a valaki, nem más, mint Andy. Elég ittas állapotban.
- Neked is szia. Mazz merre van? Jó lenne felköszönteni. – nézett rá mosolyogva Harry. Mit ne mondjak, elég jól tudja leplezni az érzéseit.
- A rúdtáncos lányoknál van. Szülinapja alkalmából ingyen táncot kap.
- Nagyon jó… Liam jön? – kérdeztem.
- Azt mondta, hogy olyan 11 körül beugrik. – gyorsan megnéztem az órámat. Fél 11. Akkor megvárom.
- Harry, felköszöntjük Mazz-t? – fordultam Harry felé, aki már az én whiskymet itta. Nem szóltam inkább semmit sem, mivel nem akartam most megbántani. Nagyon maga alatt van. Nem kell, hogy én is rátegyek még egy lapáttal.
- Menjünk. – bólintott. Felálltunk a bárszékekről, és elkezdtük keresni Mazzt. Andy velünk tartott, így hamar megtaláltuk a rúdtáncosokat.
- Nem akarsz te is ott táncolni? – suttogta a fülembe Andy. Tény és való, hogy régebben nagyon vonzott a rúdtáncolás.
- Túl józan vagyok most ahhoz. – mosolyogtam rá.
- Ezen segíthetünk. – mondta, majd oda adott egy koktélos poharat, amiben valami rózsaszín trutyi volt.
- Mi ez?
- Nem tudom. Most keverte a mixer. Idd meg. Én is ettől vagyok már ilyen. – nevetett fel elég érdekesen. Hát, megittam. Lehet, hogy nem kellett volna. Elképesztően erős volt. De tény, hogy sokkal felszabadultabb voltam. Odamentünk a szülinaposhoz, majd felköszöntöttük. Leültünk mellé, majd elkezdtünk beszélgetni, és még többet inni. Közben a táncos lányok lejöttek a kis színpadról. Nagyon szemeztem a rúddal, de nem akartam leégetni magamat.
- Miért nem mész fel táncolni? – Harry.
- Nem tudom. Nem akarom magamat égetni…
- Mivel égetnéd le magadat? Azzal, hogy az itteni táncos lányok fél kézzel is megvered táncban? Ne nevetess már! Sipirc, fel! – szólt rám Andy, majd elkezdett a színpad felé tologatni. Felléptem, majd az egyik kezemmel megragadtam a rudat. a DJ betette Rihanna – Pour It Up című számát, így már a megfelelő zene is megvolt. Forogtam egyet, majd a lábamat átlendítettem a rúdon, és hátra hajoltam. Csak a zenére figyeltem. Nem éppen érdekelt, hogy kik nézik, ahogy itt táncolok. Lehet, hogy kissé sok erotikát csempésztem bele néhány mozdulatomba, de így volt kerek az egész tánc. Már csak azt vettem észre, hogy vége a számnak, és a srácok állva tapsolnak. Köztük Liam is. Mikor jött ide? Látta az egész táncomat?
Kipirulva lejöttem a színpadról, majd köszöntem Liamnek 2 puszival. Leültem a kanapéra, majd az elkezdett koktélom kezdtem tovább inni. Liam mellém átölt, majd feltűnés nélkül az egyik kezét a derekamra simította, és a fülemhez hajolt.
- Azt hiszem, hogy otthonra veszünk egy ilyen tánc rúdat. – mondta, majd a nyakamba csókolt.
- Ez még nagyon a jövő zenéje, Kicsim. – mosolyogtam rá.
- Mióta vagytok itt?
- Fél órája talán. Andy mondta, hogy 11 körül érsz ide, így gondoltam, hogy megvárlak.
- Én meg azt sem tudtam, hogy itt lesztek.
- Harry ki volt. Inkább elhoztam inni egy kicsit. De majd neked kell haza vinned.
- Persze. Én megyek hozzád éjszakára.
- Kicsit feltűnő lenne, hogy együtt indulunk el innen, és egyenesen hozzám megyünk.
- Akkor te hamarabb elindulsz, és én meg még kerülőt is tenni fogok.
- És Harryvel mi lesz?
- Andyék majd elintézik.
- Rendes barát vagy mondhatom. – nevettem fel. Szembe fordultam vele, mire gyors puszit nyomott a számra. - Nyilvánosan kaptam? Mi van veled?
- Nem bírom már, ezt te is tudod. Nem akarunk lassan elindulni?

- Akkor én elindulok. – mosolyogtam, majd mindenkitől elköszöntem. Liam majd később utánam jön, de erről senkinek sem kell tudnia. Scottól is elköszöntem, aztán meg sem álltam hazáig. 

5 megjegyzés:

  1. nagyon jó amit csinálsz.!egyszerűen imádom <3 siess:D

    VálaszTörlés
  2. Legközelebb nem olvasom el előre :D Folyamatosan az az érzésem volt, hogy már olvastam ezt .... én ezt már láttam! Aztán rájöttem, hogy be lettem avatva a készítéskor :D DE!!!! ISTENI RÉÉSZ LETT! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ppppsssssszzzzzt.!!!!!! ez titok volt.:((( na midn1.:DDDDDDDDDD örülök, h tetszett. ♥

      Törlés
  3. Sziaa nagyon tetszik!!! Szeretem a blogot! ! :-)

    VálaszTörlés