-->

2013. augusztus 1., csütörtök

Az álom ~ 2/6

*Harry szemszöge*
Ahogy visszaértünk a strandról, Amy beköltözött a konyhába, hogy csináljon vacsorát. Én leültem a nappaliba, és elkezdtem a TV-t kapcsolgatni. Közben pedig gondolkoztam. Amy csak most lett 16. Én vettem el a szüzességét. Én vagyok neki az első pasija. Lehet, hogy az első csókot is tőlem kapta? Biztos nem. Járt azért bulikba. Legalábbis Aaronnal. Most inkább nem foglalkozok vele. A távirányított letettem, mivel találtam egy focimeccset. Igaz, hogy franciául dumálnak hozzá, de milyen jó, hogy folyékonyan beszélek 3 nyelven.
- Kész a vacsi! – jelent meg szerelmem a konyhaajtóban. MA még nem is néztem meg, hogy mennyire dögös. Kivéve a strandon. De ott nagyon. És nem én voltam az egyetlen. Vagy 3 francia nyálgép fogdosta. Na, azokat mind leütöttem volna, de Amy nem engedte.
- Megyek. – álltam fel a kényelmes fotelből, és odamentem hozzá. Derekánál fogva magamhoz húztam egy csókra. – Mit főztél?
- Csak bundáskenyeret csináltam. Remélem nem gond.
- Tökéletes lesz. – nyomtam a homlokéra egy puszit, majd bementünk a konyhába.
******
Ahogy megvacsoráztunk, megfürödtünk (nem külön-külön), az esti tornát megcsináltuk, majd meztelenül feküdtünk egymás mellett és csak beszélgettünk.
- Amy?
- Igen?
- Én vagyok az első barátod?
- Igen…
- Az első csókodat is én adtam?
- Nem. Az egy buliban volt. De most miért lettél ennyire kíváncsi?
- Nem tudom, csak gondolkoztam ma, és…
- Az régen rossz. Nem kell ezekkel foglalkoznod. Csók terén nem, de máshogyan igenis te vagy nekem az első. És ezt jegyezd meg!
- Jól van, Kicsim. Aludjunk!
- Oké. Jóéjt. Szeretlek. – nyomott egy csókot a számra.
- Én is téged. – ölelkezve feküdtünk az ágyban, majd hamar el is aludtunk.
* Egy tóparti házban voltunk. Az egész banda ott volt, a feleségükkel, és a gyerekeikkel. Legidősebb gyereknek Aaron nézett ki. 26nak nézem. De, ha Ő itt van, akkor hol van Amy? Ránézek a kezemre, és látok rajta egy jegygyűrűt. Házas lennék?
- Harry, gyere, ülj már le! – mosolyog rám kedvesen Danielle. Csak bólintok egyet, majd leülök Louis mellé, aki éppen a kisfiúval játszik.
- Amy és Daisy hol vannak, Harry? – kérdezte Liam, mire felkaptam a fejemet. Miért tőlem kérdezi? És ki az a Daisy?
- Itt vagyunk már apu. – jön ki mosolyogva Amy a házból, kézen fogva egy gyönyörű szép kislánnyal. Amy még mindig gyönyörű. Így 26évesen is. Amy mosolyogva kapja fel a kislányt az ölébe, majd egyenesen odajönnek hozzám. Amy csókot nyom a számra, majd mosolyogva az ölembe teszi a kislányt, aki minden bizonnyal Daisy. – Kérlek, Harry! Ne engedd, hogy több nutellát egyen, és ne is etesd, mert nem akarom még egyszer megfürdetni.
- Még mindig furcsa nekem, hogy a lányom, az egyik legjobb barátom felesége, és már van egy 3 éves kislányuk. – csóválta a fejét mosolyogva Liam.
- Szívem, azt ne felejtsd el, hogy jön a második gyerekük is. – mosolyodott el Danielle, mire Amy mosolyogva simított végig a hasán. Daisyt egy kicsit felemeltem, és megpaskoltam a combomat, hogy az én drága feleségem odaüljön. Amy egyből vette a célzást, és mosolyogva ült le. Végig simítottam fedetlen combján, majd a nyakába pusziltam. Kezemet végül a hasán hagytam, hogy érezzem a kis lurkót, hátha rugdosni lesz kedve.
- Tudod már a nemét? – kérdezte Eleanor.
- Nem. Holnap kell visszamennem az orvoshoz, és akkor tudom meg. – olyan jó volt látni amyt, ahogy egyfolytában mosolyog.
- Helyesbítek. Visszamegyünk. Nem gondoltad komolyan, hogy én itthon fogok várni, amíg te megtudod a kis lurkónak a nemét.
- Jó, akkor ketten megyünk.
- Harry, komolyan csak annyi szerencséd van, hogy szereted a lányomat. Ha nem látnám, hogy ilyen boldog már réges-rég összevertelek volna. – Liam.
- Liam! Én, kérlek rá, hogy állj már le! Bármikor összejön így az egész csapat, csak azt halljuk tőled, hogy mit csinálnál Harryvel, ha megbántja a lányodat. Jól szeretnénk magunkat érezni. És nézz Amyre. A második gyereket várja Harrytől. Szerintem, ha Hazz nem szeretné, akkor használna legalább egy rohadt óvszert. Mindenki elfogadta, hogy együtt vannak, csak te nem. Pedig már lassan 10(!) éve együtt vannak! – szólt drága apósomra Perrie. Na, ezt sem gondoltam volna, hogy egyszer pont Perrie fog engem megvédeni.
- Oké, leállok. Kértek sört?*
Felriadtam álmomból. Ez az álom eléggé előre vetítette a jövőt. Vagyis remélem. De akkor Liammel nagyon nehéz dolgunk lesz. De Amyvel leszek, akivel 2gyermekem is lesz, ha nem több. Mosolyogva fordultam Amy felé, majd a kezemmel a hasát kezdtem el simogatni.
- Harry, nem vagyok terhes, hogy a hasamat simogasd. – nyitotta ki szép barna szemeit.
- Még.
- Mi van? Nem használtál óvszert vagy, mi?
- Nyugi, Kicsim. Használtam. Csak meseszép álmom volt. – csókoltam meg lágyan.
- Mit álmodtál? – nézett rám mosolyogva.
- Hogy van egy 3éves lányunk, és a második gyerekünket várod.
- Szerintem meg fog történni? – bújt oda hozzám.

- Nagyon remélem szívem. Nagyon remélem. – nyomtam egy puszit a homlokára, majd úgy helyezkedtünk, hogy kényelmesen tudjunk elaludni.

16 megjegyzés:

  1. uuuu, nagyon tetszett!
    fos a laptop es nincs ekezet XD
    Steff voltam.
    Koviiiiit!
    imadooom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jóólvaan.:DDDD örülök, h tetszik.:DDD sietek, ahogy tudok.:)

      Törlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!! IMÁDOOOOM!!! :D ♥

    VálaszTörlés
  3. na mindenre gondoltam csak erre nem..:D (Igen,tudom,hogy hülye vagyok)xd szupi lett:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem vagy hülye, csak furcsán normális.:DDDDD ♥

      Törlés
  4. egy író elkülönbözteti a személyiségét a történettől vedd ezt figyelembe mert te bele íród magadat
    Amy-t mért íród le egy ribancnak ? és úgy vettem észre mert az h egy 16 évest elengednek buliba ráadásul még 15(!!!!!) évesen ami meg egyezik azzal h nem jó nevelést kap szerintem sem Liam sem Danielle nem engedi el a 15 éves gyerekeit egy buliba és mért Harry-t vitte el? azért h dughassanak mért nem egy barátnőt mert nincsen neki ? vagy mert jobb dugni egy 35 éves emberrel-igaz szerelemben nincs kor de nem hiszem h 16 évesen tudja mi az a szerelme-ami nem h csak pedofilság de szerinted 2-3 nap alatt belenyugszik az apa h a legjobb barátja dugja a lányát ? nem ez kizárt ilyen a mesékben van sőt ott sincs ilyen sehol sincs ilyen az apa megtiltja h a lánya találkozzon vele egy apa soha nem nyugszik bele h a pici lány pasizzon főleg nem a legjobb barátjával
    meg ez annyira sablonos h összejönnek de van egy kis szorongás h jó e az amit csinálnak de ne aggódj minden rendben is lesz és persze az is lesz boldogan élnek amíg meg nem halnak ja meg majd talán egyszer szakítanak mert valamelyik megcsalja a másikat szóval valami újat mutass nekünk amivel megdöbbentesz nem csak engem hanem másokat
    és ha jól észre vettem csak olyanok írnak akik ismernek ? mér van ez egyszerű mert csak nekik jön be ez a történet amiből annyi jó sztorit lehet ne írni h nem igaz annyi lehetőség van ebben de te nem élsz vele ennyi
    sajnálom ha megsértelek vele ez mind csak egy építő kritika semmi más
    egy barát

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha ez sablon sztori szerinted, akkor egészségedre. csak barátok írnak nekem??? az összes olvasom közül Adrit és Enikőt ismerem. Enikő nem is szokott kommentelni, szóval ezzel sem értek egyet. rossz nevelést kap? nem hiszem. azért, mert olyan emberrel engedték el bulizni, akiben megbíznak??? igen, minden bizonnyal igazad van. ahogy érzed. ne találgass, hogy mi lesz a következmény, mert egy megcsalást sem terveztem a történetbe. és honnan tudod, hogy Liam elfogja fogadni ezt az egészet?
      nem sértettél meg, és én várom is az építő kritikákat, de csak akkor ha jogosak.

      Törlés
    2. egyszóval sem írtam azt h Liam elfogadja őket :DD
      én csak azt mondom h ez erős h egy 15 évest elengednek egy buliba (alapból nem is mehet el mivel már el kell h múlj 18 évesnek)mért ne lenne jogos ? szerintem az de alig tudunk valamit a történetből csak annyit h ők dugnak semmi mást nem tudunk az ég világon semmit a csajból csak annyit h szeret dugni meg szeret úgy felöltözni mint egy ribanc (bocsánat ha ez túlzás volt de ha megnézed a mai 16 éveseket nem így öltöznek így a huszan évesek) azért sablon történet mivel tudom mi lesz a vége tudom h happy end lesz az egész boldogak lesznek (szerintem h szóba hoztam az egészet megváltoztatod) csak segíteni akarok h egy fantasztikus ötletből jobb legyen mert valljuk be nem rossz az írásod akár mondhatjuk az is h már majdnem jó mivel eltudom képzelni de az h egy 16 éves a dugást választja ahelyett h mondjuk egy barátnővel mennyen el az azért fura (nekem)azért kap rossz nevelést mert elengedik buliba 15 évesen ha az én apám ilyet megtudna bezárna a szobámba és soha nem engedne ki addig amíg el nem múlok 18 vagy még akkor se
      nem értem mért ilyen durván válaszoltál annak aki nem azt mondja h: "jajj istenem de jóóó *-*" ha nem elmondom az igazat mert akik írnak kommntet azok olyan fanatikus rajongók h ha egy darab szarra rá lenne írva az a szó h: one direction már azonnal megveszik én az igazat írom mint nem egy rajangó csak aért olvasom mert jó az írásod

      Törlés
    3. nem durván írtam, csak én is elmondtam a véleményemet.:D és egy komment miatt nem szoktam megváltoztatni a történeteimet.:D teljesen megértem a te érveidet. van igazság is abban, amit írtál.:) nem akarom, h egy ilyen kiborulós libának tartsatok, mert nem vagyok olyan. meghallgatom a kritikákat, és ha valósnak érzem, akkor probálom úgy csinálni a dolgokat, h jó legyen. nincs bennem az, h mindenkinek meg akarok felelni, mert akkor lennék rossz író. ennek a történetnek még nagyon az elején vagyunk, így nem is csoda, hogy alig tudtok valamit Amyről. épp ezért írom úgy a részeket, hogy többet lehessen róla tudni. Nem mellékesen (vigyázat SPOILER!) Amynek van egy legjobb barátnője Serena, akiről nyomos indok miatt nem lehet róla sokat hallani.:D képeket is, amiket letöltök, már ott is van Serenáról kép, és minden egyébről.:)))
      mellékesen nekem az első két mondatod esett szarul. ismertség nélkül leribancoztál egészen konkrétan.:D

      Törlés
    4. De nem teged hanem Amy-t bocsi ha ferreertheto voltam :$

      Törlés
    5. semmibaj, és szerintem eléggé félreérthető volt.:D

      Törlés
  5. Ohm bocsi de hisz ez az Agi oda irta h Amy a ribanc

    Nana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy író elkülönbözteti a személyiségét a történettől vedd ezt figyelembe mert te bele íród magadat
      Amy-t mért íród le egy ribancnak ?
      értelmezd.:DDDDD

      Törlés
  6. Szia :) tegnap kezdtem olvasni a blogodat, és nagyon megszerettem:)
    Viszont nekem nagyon hiányoznak a jó kis Payzer részek.. mert amikor azokat írtad annyira lehetett "látni" h átéléssel írtad azokat a részeket állandóan visszaolvasom :)) Nem lesznek majd olyan részek amikor pl: Dani(vagy Liam) visszaemlékszik az elmúlt 16 évre a New York-i napoktól kezdve a jelenig?:)
    *Egy olvasó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dehogynem.:D már nem egy jelenetet elterveztem, mikor egy kis időutazásunk lesz, szóval ne félj, lesznek igazi Payzeres jelenetek még.:)))))

      Törlés