-->

2013. július 2., kedd

16. szülinap ~ 2/1


16 évesen jön rá az ember igazán, hogy az apukája és az anyukája mennyire sok dolgot ért el az életben. Apu, Liam Payne a One Direction énekese. Több mint 18 éve van fent a banda és még egyszer sem volt egy kicsi megtörés, hogy szétmenjenek. Anyu, Danielle Peazer híres tánctanár. Engem sem az éneklés, sem a tánc nem vonzott. Ebből látszik, hogy nem a bátyámra Aaronra ütöttem. Aaronnal ikertesók vagyunk, és fránya 2 perccel idősebb nálam, de azt a 2 percet mindig hangoztatja. Drága bátyámnak mese szép hangja van. Látszik, hogy aputól örökölte. Mindenki arra vár, hogy én meg a tánctehetségemet mikor fogom megmutatni. Hát, arra várhatnak. Hogy mi van a többi One Direction taggal? Louis és Eleanor boldog házasságban élnek, akárcsak Zayn és Perrie, meg Niall és Emily. Most azt kérdezitek, hogy Harryvel mi van, igaz? Hát, Ő 35 éves létére éli vígan szingli életét. Felajánlotta, hogy mivel ma van a szülinapom elvisz bulizni. Én egyből igent mondtam, de aput már nehezebb volt rávenni. De Harry bíztositotta, hogy vigyázni fog rám, így most itt állok a tükör előtt, és azon gondolkozok, hogy ez a fehér-sárga ruha jó választás-e.


- Kicsim, készen vagy? - jött be mosolyogva anyu, Dylannel a kezében. Dylan a 2éves öcsém.

- Hát, mondjuk. Szerinted jó ez a ruha?

- Amy, te mindenben szép vagy. Na, nyomás, mert Harry már vár! Vigyázz rá!

- Nem neki kéne rám?

- Ugye ezt te sem gondoltad komolyan? Benned nagyobb felelősségtudat van 16 évesen, mint abban az emberben 35 évesen.

- Ez gonosz volt anya. - mosolyogtam rá.

- Ugyan. - legyintett. - Ihatsz, de ne sokat kérlek. Ha nem tudod Harryt ide rángatni, akkor a clubhoz közel van Harry egyik lakása. Próbáld meg oda felcipelni. Itt vannak a kulcsok. - adta a kezembe anyu a kulcscsomót.

- Oké, de akkor megyek, ha már Harry vár. Holnap akkor jövök. - adtam egy puszit anyu arcára. - Szia, Dylan! - adtam egy puszit az öcsém arcára, majd leszaladtam a lépcsőn. Harry a nappaliban ült. Egy fekete farmer és egy világos kék ing volt rajta. Mindig is vonzónak találtam, de csakis magamban álmodoztam róla. A cipős polcról elvettem anyu egyik fekete magassarkúját, majd indulásra készen álltam.

- Harry, indulhatunk!

- Ideje volt. - állt fel mosolyogva. Apuéktól elköszöntünk, majd kimentünk a garázsba Harry kocsijához, és elindultunk a clubba.

- Minek megyünk kocsival, ha úgyis inni fogsz? - kérdeztem nevetve.

- Megadjuk a módját a szülinapodnak. Egyszer 16 éves az ember. Amúgy csinos vagy. - villantott rám egy szívdöglesztő mosolyt, amitől elpirultam. - Mi van? Most mitől pirultál el? - mosolya már nevetésbe ment át.

- Csak meleg van. Nem baj, ha lehúzom az ablakot? - kérdeztem, miközben még mindig eléggé zavarban voltam. Harry csak nevetve intett egyet, majd gyorsan lehúztam az ablakot. Valahogy nem így képzeltem el, ezt a párbeszédet. Hamar megérkeztünk a clubhoz, ahol természetesen Harryt már törzsvendégként fogadták. Egyből a bárpulthoz mentünk.

- Mivel még csak 16 éves vagy, így csak nézni fogod, ahogy én iszok. - mondta halál komoly arccal.

- Aha, meg a kis f***omat. Anya is megengedte, hogy igyak, és nem te fogsz ebben meggátolni.

- Oké. De én csak akkor kérek neked piát, ha az első körödet valahogy elintézed. Kíváncsi vagyok.

- Kihívás elfogadva. - kacsintottam rá. Körülnéztem, majd megpillantottam egy 3as bandát. Olyan 20 évesek lehettek. Mosolyogva mentem oda hozzájuk.

- Sziasztok! Bocsi, hogy zavarok, de lehetne egy kérésem. - mosolyogtam rájuk.

- Persze. Ilyen szép lányoknak bármikor. - kacsintott az egyik srác.

- Köszönöm. Elsősorban Amy vagyok. Ma van a 16. születésnapom és akivel jöttem, nem fog nekem addig alkoholos piát venni, amíg az első körömet valahogy meg nem oldom. Szóval, tudnátok venni nekem egy margarithát?

- Először is boldog szülinapot. Másodszor, én David vagyok. Harmadszor, rendben. - mosolygott egy fekete hajú srác. Kikérte nekem a margarithát, megköszöntem, majd visszamentem Harryhez.

- Nem hiszem el, hogy képes voltál odamenni. Az biztos, hogy a szerénységedet nem az apádtól örökölted. Erre inni kell! Két abszint lesz. Tisztán! - szólt a pultosnak.

- Harry, még a margarithámat sem ittam meg.

- Akkor igyekezzél, mert mindjárt itt az abszint, és azzal koccintanunk kell. - kacsintott rám Harry. Túl sokat kacsint. Gyorsan megittam a piámat, és Harry egyből adta a kezembe az abszintot.

- Ez nagyon ütni fog, előre érzem.

- Nyugi, nem lesz para.

- El tudom képzelni. – összekoccintottuk poharainkat, majd lehúztuk a tartalmát. Soha éltemben nem marta még semmi sem ennyire a torkomat, mint ez az abszint. Harry kirendelt még 6-ot, így fejenként volt 3-3. Azokat is lehúztuk, és akkor kezdtem magamat jól érezni. A DJ betette Icona Pop I love it- ját, mire felsikoltottam.

- Harry, lécci táncoljuuuuunk! – elég éreztem már magamban a piát, de Harryn is látszott, hogy nem éppen józan. Egyből felállt, és utat törtünk a táncparkettre. Nem éppen úgy táncoltunk, mint kellett volna. Harry a hátam mögött volt, kezeit pedig a csípőmre tette. Fenekemet Harry ágyékához dörgöltem, mire egy jóleső sóhaj hagyta el a száját. Elkezdte a nyakamat csókolgatni. Nem bírtam tovább, szembe fordultam Harryvel, mire egyből megtámadta az ajkaimat. A hangszórókból épp most csendült fel a refrén, amit Harryvel együtt énekeltünk. „ I DON’T CARE! I LOVE IT! I DON’T CARE!” Ahogy ezt a 3 sort elénekeltünk, ismét megtámadtuk egymás ajkait. Harry belemarkolt a fenekembe, mire belenyögtem csókunkba.

- Ha-Ha-Harry! – ziháltam csókunkba. – Menjünk fel a lakásodba.

- Nincs nálam kulcs.

- Nekem van. Anyu adta. – minden egyes szó után csókot váltottunk. Harry megragadta a kezemet és egyből kifele húzott a clubból. Kéz a kézben sétáltunk a lakásához, ahova kevesebb, mint 5 perc alatt odaértünk. Harry elvette a kulcsot, kinyitotta az ajtót, majd előre engedett. Amint ő is belépett, becsapta az ajtót, engem pedig egyből egy falhoz szorított. Elkezdte a nyakamat csókolgatni, mire én a lábaimat dereka köré fontam, így is közelebb vonva magamhoz. Fedetlen combomon éreztem, hogy Harry már eléggé készenlétben van. Ahogy ezt megéreztem egy hangos nyögés hagyta el a számat. Harry a szemembe nézett, majd az ajkaimat kezdte el falni. Megfogta a ruhámat, és szó szerint letépte rólam.

- Jössz nekem egy új ruhával. - motyogtam a szájába.

- Veszek neked vagy ezret, csak hadd legyek benned!

- Nem rajtam múlik, nagyfiú! - ahogy ezt kimondtam, Harry egyből a kanapéhoz vezetett, majd gyengéden ledöntött rá. Lekaptam róla a pólóját, majd a nadrágját is a boxerével együtt.

- Türelmetlen vagy. - mosolygott, majd levette rólam a melltartómat és a tangámat is. Elhelyezkedett a két lábam között, majd a szemembe nézett. Egy csókot nyomott a számra, és megkérdezte.

- Fogamzásgátlót szedsz?

- Harry, még szűz vagyok, szóval nem!

- A p***ába. - elment az egyik szekrényéhez, majd kivett onnan egy dobozt. Kivett belőle egy ezüst fóliát, majd felhúzta. Visszajött a kanapéra, és ismét elhelyezkedett. Lassan és gyengéden belém temetkezet, ami elsőnek el nem mondhatatlanul fájt. Harry látta rajtam, hogy fáj, ezért elkezdte csókolgatni a nyakamat, az arcomat, a homlokomat, a számat.

Soha nem hittem volna, hogy a 16. születésemen fogom elveszíteni a szüzességemet, Harold Edward Styles-szal, aki nem mellékesen apukám egyik legjobb barátja.

8 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ IMÁDOOOM!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem meglepő.:DDDDD te vagy Amy, ember.:DDDDD ♥

      Törlés
  2. ütős kis rész lett,mit ne mondjak:DD

    VálaszTörlés
  3. öhm hát akkor már a címet meg kéne változtatni és ez túl gyors ugrás meg ez már nem is az ami volt meg meg nem tom nekem nem nyerte el a tetszésemet
    szerintem nem ezzel kellett volna kezdeni de ahogy akarod

    xGréta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az elso evadot elsiettem tudom. Most ez lesz es nem fogon megvaltoztatni. Tudom, h lesznek akiknek nem tetszik, de most ez van.:)))))

      Törlés
  4. Hat egyet kell ertenem az elottem szoloval annyi mindent tudtal volna meg kihozni a reszekbol meg minden es ez is nem jo :( sajnalom tenyleg olvasni fogom merr kivancsi leszek a vegere de ez mar nem Payzer( nem tom hogy jol irom e) szoval ez mar a lanyukrol szol nem pedig rolunk.
    Vegul 19+18=37 es nem 35

    Ui.bocsi teloval irtam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. először is. milyen 18.? o.O 19+16=35. asszem számolni még tudok.;)) másodszor pedig, most fogok írni egy kis szöveget mindenkinek, ajánlom, h te is olvasd el.:)

      Törlés