-->

2013. július 3., szerda

.

Sziasztok.
Na, nem éppen jó kedvemből írok nektek. Tisztában voltam vele, hogy rettenetesen sok támadást fogok kapni a 2. évadért. És most teljesen ellent fogok mondani magamanak. Mindig bennem volt a remény, h a payzer ismét együtt lesz. De miután másodjára is szakítottak, ez a remény a minimálisára csökkent. Utálhattok ezért, bármit mondhattok, de én azért kezdtem el a 2. évadot, így ahogy, hogy lássátok, hogy a Payzer örökké szól. Ti ebből nagyjából semmit nem vetettek észre, csak annyit, hogy van egy csaj, aki dug Harryvel.
Én ebből az egész sztoriból azt akartam, hogy tudjátok, a Payzer mindig is lesz. Örökké együtt lesznek, gyerekeik lesznek, és boldogan fognak élni.
Nem fogom megváltoztatni a blogot!!!!!! Semmit sem! Csak a szereplőket frissétettem!!!!!!
Mellékesen azt írtam, hogy a banda 18 éve van fent, és akkor Harold 16 volt. És az 34. Igen, direkt írtam egy évvel többet, mivel ott már nyár van, és lassan jön a srácoknak a 19. évfordulójuk. Meg úgy számoltam, hogy amikor Amy megszületett Harry akkor volt 19, így 19+16=35.
De tudjátok mit? Nyílt szavazást inditok. ITT KOMMENTBE MINDENKI ÍRJA LE, HOGY ÍRJAM E TOVÁBB AMY TÖRTÉNETÉT, VAGY BEFEJEZZEM AZ EGÉSZ BLOGOT?
Külön a Payzerről nem fogok már írni. Tény, és való, hogy ez volt a kedvenc blogom, azok közül, amiket írok, de nem tudom tovább csinálni. Nincs meg az a löket, ami miatt tudnám csinálni. Utálhattok, hogy ennyire elrontottam a történetet. De szerintem nem fogok kést a torkotokhoz, hogy olvassátok el.
Utálattok, hogy ilyen stílusban beszélek veletek. De bele fáradtam. Én vagyok az író. Ti az olvasók. Általában az van, amit az író akar. Meghallgatja, hogy az olvasó mit akar, de nem fogja befolyásolni. Szavazzatok, aztán majd jelentkezek a blog sorsáról.
Dzseni

ui.: aki még nem látta az évadzáró végéhez utólag írtam még néhány sort.

14 megjegyzés:

  1. szerintem igenis nagyon jól jött a blogba egy kis újítás.nem lehet csak Danielle-ről és Liam-ről írni a végtelenségig főleg úgy,hogy most nincsenek is együtt és nincsenek róluk friss infók,hogy mondjuk elmentek ide vagy oda...!és attól,hogy most bejött Amy a képbe még eshet részletesebben is szó egy-egy részben Payzer-ről!Ne merészeld abbahagyni mert nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra,és biztos nem csak én!Én imádom és imádni is fogom <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajjj Petra.:'''')))) imádlak te lány.<33333

      Törlés
  2. szerintem ha már azt befejezted akkor legalább egy tisztességes befejezést kellett volna adni neki mert ez akkora ugrás volt h nem igaz ilyet egy író nem csinál h a közepén abba hagyja a történetet aztán lehet engem támadni de ez az igazság sajnálom nem kell megváltoztatni a blogot senki nem mondta csak nem lett jól lezárva meg nem tom hol hallottad de nem szakítottak ez is jó vicc volt de mindegy ennyit akartam mondani ezer bocs ha megsértettelek

    anna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anna. nézz utána, szakítottak.! mindketten kijelentették, hogy szinglik. és én tisztában vagyok vele, hogy a lehető legszarabbul zártam le az 1. évadot. mivel az olvasóm vagy, vagyis remélem, h még az vagy, válaszolj arra, h folytassam a Amys történetet, vagy hagyjam az egészet.? :))

      Törlés
  3. hát szerintem ne

    Mártika0202

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te kerted vagy ha fojtatod akkor meg ne ezen az oldalon es fejezd be az utolso evadit meg ha fojtatni is akarod akkor vidd at efy masik blogba es a valaszot nagyon taplo ennyi


      Martika0203

      Törlés
    2. én vagyok a tapló, mert azt mondtam, hogy őszinte vagy.???? :DDDDD az én k**** anyámat.:D

      Törlés