-->

2013. július 12., péntek

A szülinapi buli...~2/2

- A ku*** életbe! - mesébe illő ilyen szavakra felkelni, miközben a fejéd szétrobban a fájdalomtól.

- Mi a francért kell kora reggel, így kelteni? - kérdeztem csukott szemmel, mivel még aludni akartam volna.

- Amy, ku*** nagy gáz van, kellj fel! - hallottam Harry hangján, hogy aggódik, így egyből felültem az ágyamon. Amikor felültem, akkor tudatosult bennem, hogy nem is otthon vagyok, hanem Harry lakásán, és az éjjel lefeküdtünk. LEFEKÜDTÜNK?

- A rohadt életbe. - néztem Harryre, aki a fotelben ült. Már egy boxert sikerült magára, de felsőtestére csodálatos kilátást kaptam. Akaratlanul is az ajkamba haraptam, mire Harry is felnézett.

- Tudom, hogy jó pasi vagyok, meg minden, de Amy... 16 éves vagy, én meg 35. És nem mellékesen apád, ha megtudja megöl. De tudod mit? Nem is apádtól félek. Inkább anyádtól... Danielle engem meg fog nyúzni...

- Hallod, nyugi! Senki sem fogja megtudni. Aaronnak sem fogom elmondani, miközben Ő mindent tud rólam. De őszintén, ennyire rémesen rossz volt az éjszaka? - kérdeztem, miközben valami lepedő félét magam köré tekertem és odamentem Harryhez. Ahogy meglátta, hogy felé indulok, hatalmasat nyelt. Amint odaértem az ölébe ültem, és a nyakát kezdtem el csókolgatni.

- Amy, ne csináld, mert nem bírok magammal.

- Ki mondta, hogy bírj magaddal? Csináld azt, amit akarsz. - suttogtam a fülébe. Harry a szemembe nézett, majd az ajkaimra, majd ismét a szemembe. Szó nélkül letámadta az ajkaimat. Felkapott az ölébe, és vissza fektetett a kanapére. A lepedőt egy ügyes mozdulattal leszedte rólam, én pedig a boxerét. Észbe sem kaptam, de már bennem is volt. Ebből legalább tudom, hogy nem csak részegen képes velem lefeküdni.

******

- Amy, tényleg senkinek se mondjuk el, ezt a két alkalmat! - szólt rám, miközben öltöztünk. Mivel az én ruhámat VALAKI széttépte, így Harry egyik melegító gatyájába, és a Ramones-es pólójába voltam. Kicsit nagyon voltak rám. Kicsit.

- Nyugi. Senkinek nem fogok elmondani. De te sem. Még Gemmának se!

- Miért mondanám el neki?

- Honnan tudjam? A nővéred. Ki tudja, hogy miket mondasz el neki.

- Lehet, egy nagyon bunkó kérdésem?

- Harry, kétszer megfektettél, ezek után bármit mondasz nem foglak bunkónak hinni.

- Jogos. Öööm... Nem lehetne, hogy ezt többször megismételjük? - rákaptam a fejemet, miközben Ő a tarkóját vakarta.

- Most azt kéred konkrétan, hogy a ribancod legyek?

- Nem. Csak, ha te is akarod meg minden, akkor néha ide feljöhetünk ketten, és...

- Kefélhetünk egyet?

- Csak, ha te is akarod?

- És senkinek nem szólunk egy szót sem?

- Senkinek.

- Akkor oké.

- Komolyan? - kérdezte meglepetten.

- Ja, miért ne?

- Imádlak. - jött oda hozzám, felkapott az ölébe, és megcsókolt.

- Egy kikötésem van.

- Mondjad.

- Semmi érzelem! Csak szex. Csak is testi kapcsolat!

- Azt hittem ez alap. De oké.

- Rendben, most meg menjünk, mert anyuék szerintem már aggódnak.

- Nyugi, annyira nem.

- Tudom, hogy megint meglepetés bulit csinálnak. Aaron nagy valószínűséggel Zaynnel van valahol, én meg ugye veled. Hányra kell haza érnünk?

- 6-ra. Fél 2 van.

- Oké, akkor van 4 és fél óránk. Addig mit csináljunk?

- Van néhány ötletem. - ölelt meg hátulról, miközben egyik kezét fenekemre vezette, és belemarkolt.

- Több mint 4 óránk keresztül dugni akarsz? Normális vagy?

- Akkor mit csináljunk?

- Menjünk el vásárolni. - csillant fel a szemem, miközben szembe fordultam Harryvel.

- Rosszabb vagy, mint anyád. - rázta meg a fejét, majd a számra adott egy puszit. - Na, akkor induljunk. - mivel, Harry a club mellett parkolt le, így annyira nem kellett sokat gyalogolnunk az autóhoz. Természetesen eléggé megbámultak minek. Első sorban azért, mert Harryt felismerték, másod sorban, mert engem, mint a híres Danielle Peazer és Liam Payne lánya, harmad sorban pedig a ruhám miatt. Ami Harry-é, csak rajtam volt, de akkor is eléggé érdekesen festett egy melegítő nadrág, egy rohadt nagy póló és egy fekete magassarkú. Szóval érdekes volt. Hamar odaértünk a plázához, és egyből betámadtam a kedvenc boltomat a FOREVER 21-et. Ott vettem egy farmer shortot, és egy fehér inget, és hogy az összhatás meglegyen vettem hozzá egy napszemüveget, meg nyakláncot.

Természetesen Harry pénzén. A pénztárnál kifizettük (vagyis Harry) a cuccokat, majd sprinteltem be a lány mosdóba, hogy minél előbb levegyem ezt a göncöt. Még jó, hogy ehhez a cucchoz megy a magassarkúm. A hajamat megigazítottam, majd kimentem a mosdóból. Harry a mosdó előtt várt. Ahogy meglátott tátva maradt a szája.

- Oké, nem kell ennyire stírölni. - nevettem fel, mikor megláttam az arcát.

- Túl jól áll a rövidnadrág-magassarkú kombináció.

- Eddig nem vetted észre, vagy mi?

- Eddig nem néztelek ilyen szemmel.

- Milyennel?

- Szex utáni szemmel. - suttogta a fülembe, miközben a derekamat ölelte.

- Inkább menjünk, mert bárhol lehetnek újságírók. - Harry csak bólintott, majd elindultunk parkolóba. Ahogy visszaértünk Harry lakására már fél 4 volt. Mivel egésznap nem ettünk még semmit, és a hűtőben sem volt semmi kaja, így rendeltünk pizzát. Amíg nem jött meg a kajánk, a nappaliban néztük a TV-t. Jó, abból a TV nézésből elég hosszú csókpartyk lettek.

Ahogy megjött a pizza, megettük, aztán már készültünk haza. Igaz, hogy előtte Harry még perverzkedett néhány sort, de nem volt ellenemre. 35 éves, mégis olyan, mintha alig lenne tőlem néhány évvel idősebb. Egy emberrel sem gondoltam volna, hogy ilyen jó lehet a szex.

*6:05*

Leparkoltunk a házunk előtt, majd a kocsiban még egy csókot váltottunk. Még szerencse, hogy sötétített üvegek vannak a kocsin. Harryvel mosolyogva mentünk be a házba, ahol vagy 50 ember nyüzsgött. Anyuék mindenévben úgy szervezték meg a szülinapi bulit, hogy mi nem tudunk semmiről, és csak a közepére érünk ide. Pont fordultam volna hátra Harryhez, hogy mondjak neki valamit, de nem találtam sehol. Ahogy a kert felé vettem az irányt, láttam, hogy apu éppen a grillesnél áll, és süti a húsokat. Anyut sehol sem láttam, sem Aaron, sem Dylant, se senkit. ezért odamentem apuhoz.

- Szia, apuuuu! - ugrottam a hátára. Apu csak nevetve tartott meg, és próbálta tovább csinálni a dolgát. Sikertelenül. Így inkább letett, és szembe fordul velem.

- Boldog szülinapot, Kicsim! - mondta, majd szorosan megölelt. Jajj, apu... Ha tudnád, hogy mennyire boldog volt.

- Köszönöm.

- Az ajándékodat csak később adjuk oda anyáddal, mikor már mindenki elment.

- Oké. Aaron hol van?

- Ott láttam a hintaágyban Zaynnel.

- Akkor odamegyek. - nyomtam apu borostás arcára egy puszit, majd ugrándozva odamentem a hintaágyhoz. Csak Aaron és Zayn ültek ott, így neki futásból szaladtam oda, majd szépen ráugrottam a lábukra, mire fájdalmas nyögés hagyta el a szájukat.

- Basszus hugi! Fogyhatnál már nem azért. - mondta Aaron, miközben megfogott a hónomalatt és rátett a vállára, majd elkezdett futkosni velem a kertben.

- Aaron! Tedd le a hugodat! - hallottam meg anyu hangját.

- Oké. Ugyis dagadt. Alig bírom felemelni.

- Nem is vagyok dagadt. - mondtam miközben lebiggyesztettem a számat. - Anyuuuu, dagadt vagyok?

- Dehogy vagy. A bátyád bolond. Látszik, hogy az apjára ütöt. Örülök, hogy te az én génjeimet örökölted. - "Miért, te is lefeküdtél apád egyik legjobb barátjával?" Kérdeztem magamban mosolyogva.

- Kicsim, menj fel a szobádba! Kikészítettem egy ruhát. Vedd át aztán gyere vissza! - mosolygot rám anyu. Én csak bólintottam, majd nyomtam az arcára egy puszit, majd fel mentem a szobámba. Ahogy felértem a szobámba egy gyönyörű szép ruhát láttam meg az ágyamon. Felül fekete, alul pedig baracskszínű fodrok voltak. Egyszerűen imádtam. Ki volt készítve hozzá egy fekete harisnya és egy barack színű magassarú is.

Gyorsan átöltöztem, majd vissza mentem a kertbe. Körülnézni, hogy mégis kik is vannak itt a bulimon. Körbe néztem és megakadt a szemem bátyámon, akinek a kezében egy üveg sör volt. HOL SZEREZTE? Egyből odamentem hozzá.

- Honnan van az a sör?

- Enyje, csak nem alkoholizálni akar a pici hugom.

- De, szóval mond meg, hogy hol szerezted.

- Tőlem. - szólalt meg egy hang mögöttem. Megfordultam és Harry állt mögöttem, akinek a kezében 2 doboz sör volt.

- Harry, léécccciiiiii!

- Ahogy a nevemet mondtad, olyan volt, mintha épp a csúcsra vittelek volna. - suttogott a fülembe, mire teljesen elpirultam. - Mindjárt megkapod a sörödet, de először itt az ajándékod. Nem volt időm becsomagolni. Boldog szülinapot! - mondta, majd odaadta az iPhone 5ös dobozt.

- Úristen, Harry! Köszönöm! - ugrottam egyből a nyakába.

- Igazán nincs mit. Most pedig itt a söröd. Ha anyád kérdezi honnan van, az asztal alól vettétek ki mindketten. Értve vagyok? - nézett rám, mivel Aaron valahová már eltűnt.

- És, ha azt mondom, hogy tőled van?

- Akkor megleszel bűntetve.

- Nagyon félek.

- Féljél is. Ha most nem lenne itt ez a sok ember, akkor biztos, hogy leszakítanám rólad ezt a rohadt szexi ruhát. - suttogta a fülembe.

- Na nem! Nem fogsz még egy ruhámat tönkre tenni.

- Mondom, hogy örülj, hogy ennyien vannak itt. Nehéz tűrtöztetni magamat.

- Hízelgő, Mr. Styles.

- Magázódunk Ms. Payne?

- Elképzelhető. De, ha most megbocsájt, várnak rám. - mosolyogtam rá, majd pukedliztem egyet. Harry meghajolt, majd nevetve elhagytam társaságát. Gyorsan felvittem a szobámba az ujonnan szerzett iPhone-omat, majd siettem is vissza a buliba. Szép sorban mindenki felköszöntött, és rengeteg ajándékot kaptam. Majd jött a torta. Egyszerűen gyönyörű volt. Anyuék tisztában voltak azzal, hogy Párizs a kedvenc városom, és ezt a tortán is megmutatták.
Ez volt életem legjobb szülinapja. És nem a grillhús és a párizsos torta miatt.

7 megjegyzés:

  1. Mint a szürke 50 árnyalat:
    - magázódnak
    - csak sex semmi más
    - idősebb a pasi
    - titkolni kell
    - a csaj beleszeret a pasiba de a pasi nem akarja
    - de végül minden jóra fordul és szerelem lesz

    De amúgy jó rész lett :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmmm.:D majd meglátod, h nem éppen ezek lesznek.:DDDD

      Törlés
  2. *Miss kettő s betű de se baj

    Xxjenni

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ♥♥♥Imádom!

    VálaszTörlés
  4. annyiraaaaaa kíváncsi vagyok:D <3

    VálaszTörlés