-->

2013. július 23., kedd

Párizs, tetkó, percing és Harry vallomása ~2/4

El sem hiszem, hogy már itt vagyunk Párizsban.  Igaz, anyuéktól a búcsúzkodás nehezen ment, mivel vagy 60x elmondták Harrynek, hogy semmilyen rosszba ne merjen bele vinni, ne merjen megrontani (upsz, az már megtörtént), és nagyon vigyázzon rám. És ez az első utam, hogy nélkülük megyek valahova hosszabb időre, mivel magántanuló vagyok, így táborokba sem jártam. Nem akartak kitenni nekem, annak, hogy miket kaphatok, mivel a szüleim híresek. Inkább jöttek a magántanárok.
- Ki pakoltál? – jött vissza a szobába a fürdőből Harry. Azt mondta, hogy gyorsan lefürdik. Valahogy reménykedtem, hogy visz be magával ruhát, és nem csak egy lenge törölközőben kell majd látnom, ami alatt nincs semmi.
- Igen, nagyjából. Ugye megyünk majd városnéző túrára? – néztem rá kölyökkutya szemekkel.
- Le sem tagadhatod édesanyádat. Ő is mindig a kiskutya szemekkel győzött meg mindenkit mindenről. – húzott magához, majd egy puszit nyomott a fejemre.
- Akkor ezt vehetem egy igennek? – néztem rá mosolyogva.
- Vegyed, aminek akarod. – nevetett fel, majd megcsókolt. Tök random. És ami legszebb az egészben, mióta itt vagyunk nem ez volt az első. Szembe fordultam vele, majd egyik kezemet belevezettem dús göndör tincseibe, míg a másikkal a törölközőjét próbáltam leszedni róla. Sikerrel. Belemosolygott csókunkba, majd ledöntött az ágyra, lekapta rólam a topomat, meg a rövidnadrágomat, és elkezdett mindenhol csókolgatni. A melltartó is hamar lekerült rólam, és az „ikreimre” fordított nagyobb figyelmet, miközben férfiasságát nekem döngölőzte. Így történt, hogy a párizsi hotelbeli ágyunkat is felavatottunk.
********
- Harrryyy! - nyavalyogtam neki a fürdőszobából, miközben Ő a konyhában evett. Fehérneműben álltam és azt nézegettem, hogy hogyan állnak nekem a köldök percing. De inkább elvetettem az ötletet és maradtam az orr pc-nél.
- Mi van? - jött be idegesen, majd egyből a csaphoz ment, mert valami sárga trutyi volt a nadrágján.
- Kajak bepisiltél, annyitól, hogy szóltam neked? - kezdtem el nevetni.
- Nem, csak olyan rohadt hirtelen, és rohadt hangosan szóltál, hogy megijedtem és az egész bögrés levesem tartalma most a nadrágomon van. - mondta, miközben vizes ronggyal próbálta a nadrágját tisztítani.
- Olyan béna vagy. - mondtam, majd elvettem tőle a rongyot, letérdeltem elé és elkezdtem tisztítani én is. Mivel a folt elég közel volt ágyékához, így elég gyengéden simogattam, mire elég hangos sóhajokat eresztet. Mikor már alig látszott a folt felálltam, majd egy puszit nyomtam borostás arcára.
- Vedd át a nadrágodat. Be akarok menni a városba. - mosolyogtam rá.
- Minek? - kérdezte, mikor levette a nadrágját.
- Percinget akarok csináltatni. - mosolyogtam rá.
- Mi? Mégis hova? - nézett rám meglepetten.
- Az orromba. Meg szeretnék egy tetkót is.
- Anyádék mit szólnának hozzá?
- Semmit. Van nekik is tetkójuk. Azzal nem lehet ellenvetésük. Ha a percing nem tetszik nekik, akkor kiveszem, és a lyuk meg majd beforr. Ennyi.
- Te aztán mindent előre megterveztél, mi? - húzott magához.
- Az biztos. - fejemet mellkasába fúrtam, míg mindkét kezemet levezettem fenekéhez, és erősen belemarkoltam.
- Ne csináld. - suttogta a fülembe, majd egy puszit nyomott a nyakamra és kiment a fürdőből. Követtem, majd odamentem a szekrényemhez. Kivettem egy terepmintás sortot, egy fekete kicsi topot, és egy fekete magassarkút.
Amint felvettem a ruhadarabokat Harry felé fordultam, aki tátott szájjal bámult.
- Ennyire szarul áll vagy mi van?
- Nem. Épp az-az, hogy túl szexy vagy benne. Semmi kedvem mindenféle francia csávónak beszólogatni, hogy foglat vagy. - ült le az ágyra, majd az ölébe húzott.
- Miért? Foglalt vagyok?
- Gyakorlatilag igen. Elméletileg szingli. - kezdte csókolgatni a nyakamat. Fordultam egyet az ölében, így szembe voltam vele, és a lábaimat dereka köré kulcsoltam. Harry egyből ajkaimra tapadt, és vadul tépni kezdte. Keze fel-alá járkált a hátamon, majd megállapodott a fenekemnél. Észbe kaptam, hogy el kéne indulnunk, ezért alsó ajkába haraptam.
- Indulnunk kell. Este kiengesztellek, ígérem. De menjünk! - adtam egy puszit még a szájára, majd leszálltam róla.
- És milyen tetkót akarsz.?
- Hát, még nem vagyok benne biztos, de a lapockámra szeretnék.
- És mit?
- Az legyen meglepetés. - kacsintottam rá. Harry csak mosolyogva megrázta a fejét.
- Ugye nem a nevemet, vagy az önarcképemet szeretnéd magadra tetováltatni? Akkor anyádék tényleg meg fognak engem ölni.
- Semmi köze sincs hozzád, szóval nyugi.
******
"@Amy_Payne : Na, milyen lett a percingem? ;) xx"




- Anyádék akkor biztos nem lesznek ki? Nekem tetszik meg minden, még így is, hogy a fólia rajta van, de anyád engem fog kinyuvasztani, ha nem tetszik neki.
- Nem lesz semmi baj. Ha nem tetszik nekik, akkor azt mondjuk, hogy te nem voltál ott velem, hanem egyedül mentem megcsináltatni.
- Ahogy akarod.
- De amúgy is. Neked van vagy 50 tetkód, és abból kb. 2 értelmes. És ennek meg legalább van értelme, szóval se apu, se anyu nem szólhat be. - mondtam, miközben a szállodába sétáltunk vissza. Harry már épp megszólalt volna, mikor meghallottam a telefonom csörgését. Anyu hívott.
- Bonjour, mama! - szóltam bele.
- Szia te kis francia! Na, milyen Párizs?
- Hát, amit eddig láttam belőle, egyszerűen fantasztikus.
- Ennek örülök. Ugye nem csináltál semmi hülyeséget?
- Ha hülyeség alatt azt érted, hogy nem e csináltattam percinget és tetkót, akkor azt kell mondanom, hogy de, csináltam hülyeséget.
- Jaj, Amy... Tudod jól, hogy engem nem zavar, de nem tudom, hogy apád mit fog szólni ehhez. Szerdán jön velem Párizsba.
- Szerdán jöttök?
- Igen, Kicsim. Szóval, készülj fel, hogy apádtól mit fogsz kapni. Nagyon nagy a tetoválásod?
- Az egyik lapockámon van, ami felmegy a vállamra. De majd küldök képet, ha akarod.
- Az jó lenne. Legalább apádat is fel tudnám készíteni. És a percingről is kérek képet!
- Oké, anyu meglesz.
- Jól van, Szívem. De nekem most mennem kell. Legyél jó, és vigyázzatok magatokra! Harryt meg puszilom.
- Átadom. Én meg aput. És mond meg neki, hogy szeretem.
- Oké, na szia Kicsim.
- Szia, anyu! - tettem le a telefont.
- Na, Dan üvöltözött? - kérdezte Harry, ahogy kinyitotta a szálloda szobánk ajtaját, mivel addig beszéltem anyuval, épp visszaértünk.
- Nem. Sőt, tök normálisan elviselte az egészet. De mondta, hogy apu már nem lesz ilyen könnyű eset, szóval készüljek fel, mert szerdán jönnek, és akkor biztos, hogy kapni fogok egy fejtágítást...
- Meddig maradnak? - kérdezte Harry, miközben leült az ágyra, engem pedig az ölébe húzott.
- Fogalmam nincs. De szerintem csak egy éjszakát. Anyunak tovább kell mennie.
- Akkor egy éjszakát kell kibírnom nélküled? - kérdezte, miközben a nyakamat csókolgatta.
- Igen, át kell menned a másik szobába, ami ki van véve.
- Miért én megyek? Miért nem te?
- Mert nekem sokkal több cuccom van, és sokkal több idő lenne. Érted?
- Persze már mindent. - mondta, miközben a derekamat kezdte simogatni, majd leszedte rólam az aprócska topot. Elkezdett csókolgatni mindenhol, amíg én is lehúztam róla pólóját, majd nadrágjának gombjával ügyetlenkedtem. Lábaim segítségével leszedtem róla, majd boxeren keresztül kezdtem simogatni férfiasságát az egyik kezemmel, míg a másikkal a fenekébe markoltam. Harry abbahagyta felsőtestem kényeztetését, és ajkaimét kezdte el. Amikor elvált ajkaimtól, homlokát az enyémnek döntötte, miközben egyik kezével végig simított arcomon.
- Szeretlek! - szólalt meg.
- MI VAN? - ültem fel hirtelen, mire Harry majdnem a földön végezte. - Mit mondtál, Harry?
- Semmit... Én... öm... Te... És... Ááá, hagyjuk. - mondta, majd feltápászkodott az ágyról, és bement a fürdőbe.
Azt mondta, hogy szeret. De a legelején tisztáztuk, hogy csak is testi kapcsolat lehet közöttünk. 19 évvel idősebb nálam, a fenébe is. Miért pont egy 16 évesbe kellett beleszeretnie? Ha bárki rájön erre az egészre, akkor mindkettőnknek annyi.
Felálltam az ágyról, majd odamentem a mosdó ajtóhoz.
- Harry, kérlek gyere ki! - kopogtam be, majd egyből be is akartam nyitni, de zárva volt. Gondolhattam volna... - Vagy engedj be! Kérlek, Harry! Beszéljük meg ezt az egészet! - hallottam, ahogy kattan a zár, és megláttam Harryt, aki időközben a nadrágját visszavette. Kijött a fürdőből, majd egyből leült az ágyra. Leültem mellé, a kezemet pedig a combjára simítottam. - Őszinte leszek veled. Fogalmam nincs, hogy hogyan kell az ilyen helyzeteket kezelni, mivel most először mondták ezt nekem. Vagyis úgy, hogy egy fiú, akivel valamilyen kapcsolatom van.
- Amy, én sem tudom, hogy miért mondtam. Valahogy abban a helyzetben, kijött belőlem, és nem tudom...
- Lehet, hogy ezt érzed?
- Lehet. De fogalmam nincs. A francba is, végig néztem, ahogy felnőttél. Soha nem fordult meg a fejembe, hogy lefeküdjünk, vagy bármi. De most, hogy megtörtént, meg minden... Ebben a néhány napban azt sem tudtam, hogy mi van velem. Azt vártam egyfolytában, hogy kettesben legyünk. Mikor odajöttél, hogy jöjjünk kettesben Párizsban, nem láttad, hogy mennyire örültem. A francba is... - állt fel az ágyról. - 19évvel idősebb vagyok nálad. Nem lehet ez az egész. - ütött bele a falba.
- Héé! - mentem oda hozzá, és megöleltem, miközben azt a kezét, amelyiket beleverte a falba megfogtam és lágy puszit nyomtam rá. - Nem tudom, hogy mit akarok. Így bele sem gondoltam, hogy mi lenne, ha én többet éreznék irántad, de ahogy kimondtad... Jajjj, Harry...
- Sajnálom. - emelte fel az államat, majd egy puszit nyomott a szám szélére. - Nem akartam, hogy ez legyen.
- Semmi baj. - mosolyogtam rá, majd megcsókoltam. Hosszasan, és ráérősen. Harry úgy csókolt, mintha ez lenne az utolsó csókunk, miközben erről szó sincs. Nem fogom elengedni. Semmiféleképpen sem. - Megoldjuk. - mondtam, mikor elváltunk egymástól. - Csinálok egy fürdőt kettőnket, oké? - Harry csak bólintott, majd adtam neki még egy csókot, majd bementem a fürdőszobába, megcsinálni a fürdőt.

8 megjegyzés:

  1. Úr Isten! Imádom!!!!! Alig várom a következőt!!!! ♥♥

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett *-* szuperül írsz ♥ siess a köviveel ♥♥ :))

    VálaszTörlés
  3. Úú, hamaaar köviit! Olyn jó így a történet! Imádom!

    VálaszTörlés
  4. már kezdem megszokni,hogy ilyen jók a részek siess xx :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért ne túlozz.:DDDD sietek, ahogy tudok.:D

      Törlés