-->

2012. november 10., szombat

Prológus ~ 0


Sziasztok.:)
Na, itt is van a prológus.:) Remélem, hogy tetszeni fog nektek.:) Alul tudtok szavazni, hogy mennyire tetszett.:) Remélem, hogy dobtok azért egy hozzászólást is.:P Elképzelhető, hogy ma hozom is az 1. részt. Még meglátom.:PP Addig is, ehhez a rövid kis bevezetőhöz jó olvasást.! ^^
Love.: Dzsenniii.♥

Minden tökéletes volt. A családban is, a munkámban is, és a magánéletemben is. Volt egy fantasztikus barátom, akit a mai napig imádok. De ott van az a múlt idő, hogy csak volt. Mikor végre azt hiszed, hogy minden rendben van, akkor fognak a dolgok a feje tetejére állni.
Egy stabil, erős, és nagyon sok érzelemmel teli kapcsolatot képes tönkre tenni egyetlen egy papír. Egyetlen papír, aminek a hivatalos neve szerződés.  Olyan szerződés, ami elválaszt a szerelmemtől. Ami miatt nem láthatom, ami miatt nem lehetek vele nyilvánosan, ami miatt elvesztettem.
Danielle Peazer vagyok, és nem tudom, és nem is akarom elfelejteni szerelmemet, Liam Paynet.
A kapcsolatunk miatt szert tettem, a legjobb barátnőmre, és számtalan barátra. Vegyük csak a fiúkat. Annyira közel állnak hozzám.
Ott van Perrie, Zayn barátnője. az elmúlt fél évben ő is olyan jó barátnőm lett, mint Eleanor, de mindig is El lesz a legjobb barátnőm.
Ott van még Andy is, és Josh. Ők is elég közel állnak a szívemhez.
És sokan, akik nem ismernek minket személyesen nem értik, hogy miért is vagyok jóban Caroline Flackkel, de én azt mondom, hogy miért ne lehetnék vele jóba? Olyan, mintha a nővérem lenne.
Ők lettek a második családom, és a miatt a szerződés, vagy mi miatt elveszettem őket. Ha nem is örökre, egy időre. Ha nem is mindegyiket, de egy részét. 


1 megjegyzés: