-->

2012. november 11., vasárnap

Salsa club ~1/3

Sziasztok.:) Itt is vagyok az új résszel.:) Remélem tetszeni fog.:P Nem tudom ígérni, hogy mindig ilyen gyakran lesznek részeg, de próbálkozok sietni.:) Ha elolvastátok, akkor komizzatok, szavazzatok, és iratkozzatok fel.:)) Jó olvasást.! ^^
Love.: Dzsenniii.♥


Minden időmet lefoglalja az X-Factor próbái. Ami per pillanat nem is akkora nagy tragédia, mert így legalább nem gondolok annyit Liamre. De a tény, hogy itt ismertem meg, így azért nehezebb.
Nagyon jól kijövök a mostani versenyzőkkel. Gyakran járunk el, így csoportosan iszogatni, vagy csak sétálgatni. Van néhány ember, akik nagyon közel kerültek hozzám.
A srácok is egyre gyakrabban járnak át hozzám, főleg Andy. Ami furcsa. Hogy miért? Mert ő a legjobb barátja Liamnek, és valahogy én meg a legjobb barátjának vagyok az ex-e, így elég érdekes. Mert én, ha Eleanorék szakítanának, akkor nem Louishoz mennék, hanem Eleanorral lennék. De ő tudja… Nekem csak jól esik a törődése. Ma is megbeszéltük, hogy jön értem próba után. Itt állok kint és várom, hogy ideérjen.
- Danielle, te nem jössz akkor velünk? – kérdezte James, aki közben kijött a többiekkel.
- Biztos. Programom van. De, majd bepótoljuk. Ígérem.
- Szavadon foglak. Na, szia!
- Sziasztok! – miután Jamesék elmentek, nem kellett sokat várnom, hogy Andy is ideérjen.
- Na, hova szeretnél menni? – kérdezte, mikor elindultunk gyalog.
- Nekem mindegy, csak újságírók, ne lássanak minket.
 - Miért?
- Mert előre látom a holnapi újságok címlapját. „ Liam Payne ex-e, legjobb barátjával kavar!” Aztán engem hordanának el minden féle ribancnak, téged meg árulónak, és szerintem semelyikünk sem jár jól, ha meglátnak minket.
- Oké. Felfogtam. Akkor olyan helyre megyünk, ahol nem látnak meg. Amúgy is oda akartam menni. – mondta, miközben leintett egy taxit.
- Jó, de elmondod, hogy hova akarsz vinni? – kérdeztem, mikor megállt egy taxi, és Andy előre engedett, hogy beszálljak.
- River street 69. – mondta meg a taxisnak.
- River street? Az hol van?
- Nem sokára meglátod. Ne félj! Nem rabollak el! Liam meg is ölne…
- Figyelj, ma estére tabu a Liam szó, oké?
- Én benne vagyok. – az út többi részét csendben töltöttük. Nem volt hosszú az út. Kb. 10 perc lehetett. Andyvel kiszálltunk, majd kifizette a taxist, én meg felnéztem a helyre, ahova hozott engem.
- Komolyan egy salsa clubba hoztál?
- Még régebben mondtad, hogy mennyire el akarsz jönni egy ilyenbe, hát tessék. Én elhoztalak.
- De miért?
- Ameddig ez van veled és Liammel, nem akarom, hogy ilyen szomorúnak lássalak. Így elhoztalak szórakozni, szóval… Vagy probléma?
- Dehogy az! Nagyon szépen köszönöm. Szerintem pont ez az, ami kell nekem. – öleltem meg Andyt.
- Akkor, mehetünk is befele. – kinyitotta előttem az ajtót, majd beléptünk. Imádok salsázni, és ezt Andy meg is jegyezte. Vagy lehet, hogy mástól kérdezte meg. De ez most nem is érdekel, csak jól akarom magamat érezni.
- Ugye tudsz salsázni? – üvöltöttem a fülébe, mivel elég hangosan szólt a cubai zene.
- Persze. Azért hoztalak. De előtte igyunk, mert józanon, azért még sem a legjobb. – kacsintott rám, majd megfogta a karomat, és a bárpulthoz mentünk. – Két Margarita lesz! – kiadták az italunkat, majd hamar meg is ittuk azokat. Mikor már mindkettőnknek jobb kedve lett, bementünk a tánctérre, és elkezdtük nyomni az igazi cubai salsát. A salsa akkor jó, ha tökéletes partnered van. És Andy ebben tökéletes volt. Mindig is tudtam, hogy tud táncolni, de azt nem, hogy ennyire jól. Ez meglepett benne.
Mikor már a harmadik számot is végig táncoltunk, fáradtan mentünk a bárpulthoz, és kértünk még kettő Margaritát.
- Nem hittem volna, hogy így tudsz táncolni. Azt hittem, hogy valamilyen szinten vagy, aztán kész. Nagyon megleptél, ugye tudod?
- Ez volt a célom. Amúgy rólad mindig is tudtam, hogy mindenféle táncot tudsz nyomni.
- Gyerekkorom óta, csakis táncolok. Nincs más választásom. És, ha nem táncolnék, akkor…
- Nem is ismerted volna meg Liamet… Tudom… De azt beszéltük meg, hogy ma estére Liam tabu, igazam van?
- Igen, bocsi. Csak sok mindenről eszembe jut. Itt vagy te. Te például a legjobb barátja vagy. Mégis velem vagy. Miért?
- Mert a te barátod is vagyok. És neked nagyobb szükséged van rám, mint Liamnek. Érted?
- Igen, és nagyon köszönöm. – öleltem meg ismét. Még megittunk 2 Margaritát, és megint elkezdtünk táncolni. De most nem úgy, mint az előbb. Sokkal többet vittünk bele ebbe a táncba. Dühöt, érzelmet, szenvedélyt. Csak is azokat, amiket akartunk, vagy éreztünk. Én felőlem dühöt, Liam miatt, és érzelmet Liam és Andy miatt. Andy részéről érzelmet irántam, és szenvedélyt irántam. Azt az érzelmet nem kell félre érteni. Szimpla baráti érzelem. A szenvedély már más téma.
Lehet, hogy azért, mert volt bennem alkohol, lehet, hogy azért Liam miatt bánatos voltam, de az biztos, hogy az utolsó képkocka, ami megvan az estéből, az-az, ahogy Andyvel csókolózunk a táncparkett közepén.

8 megjegyzés:

  1. aztaa g*ci:DD nagyon tetszik:DDDD river street 69.:P xdd siessél kövivel:DD <3

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett siess a kövivel mert nem bírok várni..:D <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik az egész sztori! Ügyes vagy! Siess a kövivel! xx :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen:) örülök, h tetszik.:) próbálok sietni.:)

      Törlés
  4. Na ideértem Asszony! Nagyon ütős ez a blogod is! Tudom, hogy azt ígértem, hogy csak a 10. rész után olvasom el, de ez most így alakult! :D Szóval, kibaszott jó! És ... 69 ;) Mikor lesz meg a kövi rész?
    -H.Ada-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jól tetted, hogy ideértél gelesztáss.:D örülök, hogy tetszik.:D Igen, 69.:DDD tudtam, hogy tetszeni fog nektek.:DDD az új rész meg fent van.;)

      Törlés