-->

2012. november 15., csütörtök

X-Factor ~1/4

Sziasztok.:) Nagyon sajnálom, hogy csak most hoztam a részt, de nagyon sok dolgom van.:// És ez a rész sem lett a legjobb, ezért is nagyon bocsi...:// De azért remélem, hogy tetszeni fog. Jó olvasást.! ^^ Komizzatok, és szavazzatok.:) 
Love.: Dzsenniii.♥




Ahogy kinyitottam a szememet, vissza is csuktam, mivel túl erős volt nekem a fény. Érzetem, hogy lüktet a fejem a fájdalomtól. Megpróbálkoztam ismét kinyitni a szememet, de most már óvatosabban, így sikerrel is jártam. Lassan felültem az ágyamba, majd körbe néztem a szobámba. A nadrágom és a pólóm szerte széthevert. Benéztem a takaróm alá, és megnyugodtam, mikor láttam, hogy a fehérneműim rajtam vannak. Kimásztam az ágyból, magamra kaptam a köntösömet, majd kimentem a konyhába. Nem vágytam semmi másra, csak egy jó erős kávéra. Az legalább észhez térít. Valamennyire.
Körülbelül, annyi van meg a tegnap estéből, hogy Andyvel elmentünk egy Salsa-clubba, ahol elkezdtünk iszogatni, meg beszélgetni és táncolni, utána meg csókolóztunk. És, hogy utána mi történt? Ezt nagyon jó lenne tudni. Egyáltalán, hogy kerültem haza? És hol van Andy?
Az utóbbi kérdésre a választ könnyebben megtudhatjuk, mivel feltalálták a telefont, így felhívom. ( Logikám, az mesteri.:D)
- Igen? – szól bele 3 csöngés után, álmos hangom. Tényleg, meg sem néztem, hogy mennyi az idő. Biztos, hogy felkeltettem. Most már nem érdekes.
- Andy! Hol vagy?
- Danielle?
- Igen. De hol vagy, mondjad már!
- A vendégszobádban.
- Hol?
- Nyiss be a vendégszobádba, és ott fogok aludni az ágyon. – mondtam, majd kinyomta. Úgy tettem, ahogy mondta, így a vendégszoba felé vettem az irányt. Lassan és csendesen kinyitottam az ajtót, majd bementem. Nem ért nagy meglepetés, mikor megláttam Andyt az ágyon, ahogy hason fekve „aludt”. A takaró a háta közepéig sem ért fel, de így legalább láttam az izmos hátát. Sohasem tartottam Andyt rossz pasinak, de ott volt bennem, hogy mégis csak Liam legjobb haverja, így nem lehet semmi vele és velem, és annyira nem is kelti fel az érdeklődésemet, csak annyira, hogy jó pasi. De semmi egyéb.
- Na, megnyugodtál, hogy itt vagyok? – kérdezte úgy, hogy fel sem emelte a fejét.
- Azért annyira nem volt fontos.
- Aha. Hallottam a hangodat. Na, de mi van? Miért kerestél? – végre megfordult, és felült normálisan az ágyra, úgyhogy teljes belátást kaptam a felsőtestére.
- Ööömmm… csak azt, hogy… öömm…. – dadogtam össze-vissza. Egy normális mondtatott nem voltam képes összetenni.
- Igen?
- Öm… hogy volt valami az éjszaka? – CSODA! Ki tudtam mondani ezt a mondatott.
- Semmi olyan. Liam meg is ölne. Csak a clubba voltunk el. De semmi több.
- Arra még emlékszem, hogy iszogatunk, aztán csókolózunk. Utána mi volt?
- Semmi. Én józanabb voltam, mint te, ezért hívtam egy taxit, hazahoztalak, de kérted, hogy maradjak én is. Többet akartál a kelleténél, ezért bebújtam melléd, amíg elaludtál, aztán átjöttem ide aludni. De nem volt semmi egyéb, nem kell félned.
- De, hogy került le rólam ruha?
- Te vetted le, amikor bementünk a szobába. Azt mondtad, hogy így kényelmesebb aludnod. Én nem szóltam bele, mivel úgysem akartam ott aludni.
- Nagyon köszönöm.
- Ugyan. Semmiség.
- Nagyon sajnálom. Nagyon rég ittam ennyit, hogy ne emlékezzek másnap arra, hogy mit csináltam. Amióta Liammel együtt voltam, annyira durván nem buliztam. De szerintem jobb is. Ő mindig ott volt velem, és vigyázott rám. És tegnap meg ezt te tetted meg. Nagyon köszönöm.
- Nem kell sajnálnod semmit. Így alakult. És mindig itt leszek veled, nyugi. – miután ezeket a dolgokat megbeszéltük, megreggeliztünk, majd Andy elment, mert Liammel találkozik. Hát, igen… Túl sok a közös barátunk…
Miután Andy elment, gyorsan elmentem fürdeni, majd felkaptam az edzés cuccomat, és mentem is az X-Factor stúdióba, mivel szombat van, így ma adás is van.
Amikor megérkezett a taxim a stúdióhoz, pont akkor érkezett meg Caroline is. Egyből odamentem hozzá, így együtt mentünk be. Bent már ment a nagy sürgés-forgás, és mivel a táncosok még nem kellenek, és Caroline sincs semmi dolga, így leültünk a stúdió kávézójában.
- Na, mesélj! Hol voltál tegnap Andyvel?
- Elvitt egy salsa clubba, de nem volt semmi. Iszogattunk, és nagy részegségemre meg lekaptam szegény srácot. De nagyon aranyos volt, és direkt nem ment tovább. mondta, hogy Liam meg is ölte volna.
- Ezzel nálam is jó pontot szerzett Andy. Nem hittem, hogy ennyire figyelmes. Azt hittem, hogy ha van alkalma, akkor simán lefektet egy lányt. De akkor nem.
- Hát nem. És nagyon csodálom is ezért. Veled van valami?
- Tegnap Harry felhívott, hogy jó lenne találkozni…
- És???
- Mi és?
- Mit mondtál neki?
- Azt, hogy találkozhatunk, de akkor azon a titkos helyen, ahová régen is jártunk. Ott soha nem buktunk le az újság írok elől.
- Akkor megint kavarni fogtok?
- Nem tudom, hogy mi lesz ebből. De James is egyre közelebb kezd hozzám kerülni. Fogalmam nincs, hogy mit csináljak.
- Majd adni fogja a helyzet magát. De ameddig tart a verseny addig ne kezd ki Jamesszel. Oké?
- Persze, ez alap.
- Jól van. – miután megittuk a kávénkat, és mentem próbára, Caroline meg fogalmam nincs, hogy megmondjam az őszintét.
*Próba után*
- Fiúk-lányok! Figyeljetek egy kicsit! – jött be az egyik producer, Jack. – Jövő hét csütörtökön jönnek a One Directionos fiúk felvenni az anyagukat. Kellene 4 fiú, és 4 lány táncos. Kérek önként jelentkezőket! – direkt hátul lapultam. Semmi kedvem nem volt ehhez. Vagyis csak Liamhez nem volt sok kedvem. A fiúknál hamar megvolt a 4, de a lányoknál csak 3 lány tette fel a kezét. – Oké, akkor kell még egy lány. Danielle! Te leszel az!
- Mi???? De mégis miért?
- Mert te ismered őket, és jól is kijössz velük. Nincs kommentár. Hétfőn kezditek a próbákat, és csütörtökön felveszitek az anyagot. Érthető? – mindenki bólintott egyet, majd Jack ki is ment. Remek. Akkor velük fogok táncolni. Nincs is jobb dolog, mondhatom…

6 megjegyzés:

  1. Jajj de jó..*__* gyorsan-gyorsan kövit...*__* És légyszi egy kicsit hosszabb legyen, ha tudnál úgy írni..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. próbálok hosszabbat írni, csak ez a hetem nagyon zűrös volt, de így hétvégén próbálok hosszabbat írni.:)

      Törlés
  2. húú,most kezd izgalmasabb lenni..:D siess..:D

    VálaszTörlés