-->

2012. november 11., vasárnap

Szakítás után, és emlékek ~1/2


Sziasztok.:) Itt is van a 2. rész.:) Remélem, hogy tetszeni fog.:) Szerintem elég hosszúre sikeredett, de ezt majd ti eldöntitek.:) Komizzatok, és szavazzatok, hogy milyen lett.:) És, ha már itt vagy, akkor iratkozz is fel.:)) Jó olvasást.! ^^
Love.: Dzsenniii.♥

Az utóbbi néhány napomat azzal töltöttem, hogy az összes olyan dolgot, amit Liam miatt változtattam meg a házamban, azokat most visszarendezem. Pl. nem csak egy kanál van már a konyhában, hanem az összes, ami volt nekem. Az összes képet eltettem, amiket vele vagyok, vagy csak ő van rajta. Jó… egyet azért meghagytam. Az éjjeliszekrényemen van egy kép, amihez nem volt szívem, hogy kidobjam. Lehet, hogy őrült vagyok, de legalább arra az egy képre szükségem van azért, hogy megnyugodjak. És lehet, hogy semmi nem lesz abból, hogy ismét együtt tudunk lenni, de legalább akkor hivatalosan is elkönyvelem magamat egy bolond szerelmesnek.
(ez az a kép, amit meghagyott) 

Eleanor és Perrie naponta jártak át hozzám, hogy minden rendben van, de mondtam nekik, hogy nem kell jönniük, mert mostantól nem is leszek itthon, mivel próbálni kell az X-Factorra. Bent próbán pedig mindig találkozok Carolinenal, szóval vele ott szoktam beszélni.
Liam ma fogja bejelenteni hivatalosan is , hogy szakítottunk. Előre látom már twitteret, hogy minden tele lesz ezzel, és 100 meg 100 bejegyzést fogok kapni, hogy mi igaz ebből, és mi nem. Elég nehéz lesz válaszolgatni majd nekik…
De a legnehezebb az lesz, amikor kimegyek az utcára, és mosolyognom kell mindenhova… Azt lesz a legnehezebb kibírnom.
Most itthon ülök, és kapcsolgatom a tv-t. Mivel Liam ma jelenti be a szakításunkat, így inkább nem megyek ki az utcára. Több millió „directioner” örülni fog a szakításunknak, de mások több millió meg sajnálni fog minket. Majd meglátjuk, hogy én a twitteren miből kapok többet. Ahogy kapcsolgattam, megakadt a szemem Zaynen. Megtaláltam azt a csatornát, ahol a fiúknak ma van az interjújuk… Remek… Azért végig hallgatom. Kíváncsi vagyok, hogy hogyan adja be Liam…
Interjúztató: Harry, néhány pletyka felröppent arról, hogy te és Cara Delevingne randizgattok. Mik igazak ebből?
Harry: Nagyjából semmi. egyszer találkoztunk egy divatbemutatón és ott beszélgettünk. De semmi több nem volt.
Interjúztató: De a telefonszámát csak elkérted?
Harry: Na, az elképzelhető.
Interjúztató: Zayn! Veled és Perrievel minden oké? Jól bírja a directionereket?
Zayn: Igen, nagyon jól bírja, és ezért nagyon is csodálom. Hosszú idő óta ő az, aki kibírt mellettem fél évet. Nagyon szeretem, és nagyon remélem, hogy még jó sokáig magam mellett tudhatom. – igen, tudni kell a Zarrie kapcsolat is nagyon erős lett, az elmúlt időben. Nagyon szeretik egymást, és mindkettőjükön látni lehet, hogy boldogak.
Interjúztató: Niall. Veled mi újság? Úgy hallottam, hogy egyszer elvitted Demi Lovatot vacsorázni. Mi történt azon a randin?
Niall: Azt nem mondanám randinak. Csak két barát elment vacsorázni kettesben. Szerintem ebben semmi furcsa nincs, és nem kellett volna, hogy bármi történjen. Csak nagyon jó barátok vagyunk ennyi. – igen, nagyon jó barátok. Ahhoz képest szegény Nialler nagyon oda van érte.
Interjúztató: És Louis. Veled meg Eleanorral ugye minden rendben van?
Louis: Persze. Minden a legnagyobb rendben van. Minden pillanatot kihasználunk, mikor együtt vagyunk, és ha el is utazunk Eleanor elég sokszor jön velünk, vagy utánunk. Így tényleg sok időt tudunk együtt lenni.
Interjúztató: És, Liam! Te vagy a banda legérettebb tagja, és neked van a legtöbb ideje barátnőd. Ti hogy vagytok? – ahogy ezeket a szavakat kimondta, érzetem, hogy megint könnyek lepik el a szememet.
Liam: Hát, igen… Danielle hosszú ideig voltunk együtt…
Interjúztató: Várj! Múlt időben?
Liam: Igen… Sajnos nem úgy jöttek össze a dolgok, ahogy kellett volna, szegényt túl sokat támadták és nem bírta tovább. A távolságot sem bírta, hogy egyfolytában utazgattam… Így szakítottunk. – MÉG AZT MONDJA, HOGY MIATTAM SZAKÍTOTTUNK!!! Ezt nem hiszem el, Liam Payne. Egyből kikapcsoltam a tv-t, a távirányítót pedig földhöz vágtam. Mindennél jobban haragudtam most rá. Még úgy adja be a médiának, hogy én nem bírtam tovább… Nem tudom elhinni. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a menedzsment kit állít hozzá, hogy kivel kell randizgatnia. De az is biztos, hogy nem fogok csak itthon ülni. Komolyan nem bírom én tovább. A mondás úgy tartja, hogy a szerelem mindent kibír. Úgy látszik, hogy itt más a helyzet. Én komolyan, el nem mondhatatlanul szeretem Liamet, de ezzel a mai megmozdulásával…
Kimentem a konyhába, kinyitottam a mélyhűtőt, majd kivettem az én kis jó barátomat. A csokis fagyit. Amióta szakítottunk, naponta több dobozzal is meg szoktam enni. De annyira nem tud érdekelni. Elképzelhető, hogy egyik nap, majd a próbára nem menni fogok, hanem gurulni, de az érdekel most engem a legkevésbé. Mikor bemegyek az X-Factor stúdióba, mindig Liam jut eszembe. Ha nincs ez a tehetségkutató, akkor nem ismertem volna meg. De főleg, ha nem lenne Harry. Áldom Harryt, amiért összehozott minket.
*Két évvel ezelőtt egy X-Factor próbán*
/Liam szemszöge/
Pont Simon beszélt nekünk, hogy mit, hogyan csináljunk, mikor szokásomhoz híven a táncosokat néztem, ahogy gyakorolnak. Van egy göndör hajú lány. Még a nevét sem tudom, de ahogy végig nézek rajta, meglátom magam előtt álmaim nőjét. Nem mindennapi kisugárzása van. Mindig mikor látom, mosolyog. És, ahogy táncol… Nagyon tehetséges.
- Jól van srácok! Akkor úgy, ahogy megbeszéltük! Gyerünk a helyetekre! – szólt Simon. Akkor ez azt jelenti, hogy megint nem hallottam semmit, mert A lányt néztem. Beálltam a helyemre, mivel azt tudtam, hogy még hol van.
- Haver, miért nem figyeltél Simonra? Mit, vagy inkább kit néztél ennyire? – szólt hozzám Harry.
- Ennyire feltűnő volt, hogy nem figyeltem?
- Simon nem vette észre. Na, de kit néztél?
- Tesó, már mióta elkezdődtek ez az élő show-k, azóta nézem azt a lányt. Nem tudok betelni vele…
- Melyik az?
- A hosszú, göndör hajú.
- Hmm… Nem rossz bőr.
- Tudom.
- Nagyon bejön?
- Eléggé.
- Oké, akkor… - ekkor a szájához emelte a mikrofonját. Fogalmam nem volt, hogy mit akar csinálni, mivel még a zenei alapot el sem kezdték játszani. – LIAMNEK BEJÖN A GÖNDÖR HAJÚ TÁNCOSLÁNY! – leblokkoltan néztem körbe. Mindenki vagy engem, vagy Harryt, vagy a lányt nézte. A lány rám nézett, elmosolyodott, majd intett egyet. Visszaintettem neki, mint egy hülye. Jó, az is voltam. Teljesen elbűvölt.
- Jól van, fiatalok! Ha végeztünk azzal, hogy kinek ki tetszik, akkor próbálhatnánk is. Mehet! – mondta szigorúan Simon, de azért láttam az arcán azt a mosolyt. Utána felcsendült az ismerős Rihanna zene, és elkezdtünk próbálni.
****
Este az egész X-Factor brigád bulizni indult, így még a táncosok is jöttek velünk, aminek én titkon nagyon örültem.
Kint vártam a többieket a bejárat előtt, és azon gondolkoztam, hogy hogyan tudhatnám meg a lány nevét. Miközben ezek a gondolatok mentek végig az agyamon, hallottam, ahogy valakik nagyon nevetnek. Benéztem az ajtón, és láttam, hogy a táncos lányok jönnek. Köztük Ő is. Mivel jól neveltek a szüleim, természetesen kinyitottam előttük az ajtót, amit egy mosollyal köszöntek meg.
- Köszönjük. Tetszik a kabátod. – jegyezte meg kedvesen Ő. Én csak biccentettem egyet, és mosolyogtam. A lányok tovább mentek, a fiúk pedig megérkeztek. Beszálltunk a kocsiba, de nekem levakarhatatlan volt a mosoly az arcomról, amit a fiúk néha meg is jegyeztek.
A buli eléggé elszabadult, és mivel én nem ihattam a vesebetegségem miatt, nekem kellett kikísérnem Harryt hányni a szórakozóhely elé. Ahogy kiértünk, Harry elkezdett rohanni az egyik bokorhoz, én pedig megálltam az ajtónál.
- A többiek is ilyen állapotban vannak, mint Harry? – kérdezte Ő, hatalmas mosollyal az arcán.
- Annyira nem. Harry ütötte ki a legjobban magát.
- Biztató.
- Nekem mondod? Én nekem kell őket, majd haza támogatnom. – mosolyogtam, amin felnevetett. Milyen szép nevetése van… Egyszer csak felerősödött a szél, és mivel Ő nem volt nagyon felöltözve, csak egy hosszú nadrág, és egy póló volt rajta, levettem a kabátomat, és rá terítettem.
- Köszönöm. – mosolygott rám kedvesen. – Amúgy Danielle. – nyújtotta a kezét.
- Liam. – megfogtam, majd megráztam a kezét. Ezek után Harry visszajött, betámogattam a többiekhez, majd visszamentem Daniellehez, és egész éjszakát átbeszéltük, majd hazakísértem. Rá néhány napra már randizgattunk, és decemberben pedig már a barátnőm volt.
*Jelen*
/Danielle szemszöge/
Ennek 2 éve. De, ha az eszembe jut az-az éjszaka, mindig megtelnek a szemeim könnyekkel. Hiányzik az nap. Az-az érzés. Akkor tudtam, hogy szeret…

3 megjegyzés:

  1. látom direkt csinálod... :S :D köviit!!! :D

    VálaszTörlés
  2. de tényleg mindig a legjobb résznél hagyod abba..:D kövit szeretnék.::D

    VálaszTörlés